Crtice s Bleiburga 2016. p.C.

Vlada, Ministri i Vođe Hrvatske u koje se uzdam

("To Nam je bila Želja")

Pod Slobodnom licencom

Ovaj slikopis je pod licencom: Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License, što znači da:

  • [Attribution] -- moraš navesti moje auktorstvo --ako samo dieliš/širiš bez preinake, to činiš samim tim činom, budući da je slikopis zaštićen transparentnom prevlakom kakvu svaki koristnik FOSS Linuxa, gdje FOSS stoji za Free Open Source Software --u prievodu Linux sustav temeljen na slobodnim programima otvorenih izvornika--, budući da je ovaj slikopis, zaštićen, dakle, transparentnom prevlakom kakvu svaki koristnik FOSS Linuxa, uz određeni nivo znanja, može na svoj slikopis prevući, rabeći moj program dostupan na:
     
    http://github.com/miroR/Flowstamp,
     
    kojim Flowstamp programom sam postigao da je dostatno jasno, a ipak ne odveć nametljivo, vidljiva ova wwww.CroatiaFidelis.hr Mrežna lokacija, kao i moje ime kroz cieli slikopis ("video"), uz SHA256 zbroj između ovo prvo dvoje, koji identificira izvorni slikopis snimljen dolje navedenom kamerom.

    Ja bih zapravo volio da na neku pouzdanu odasvud dostupnu lokaciju na Mreži, pored ove moje lokacije, što prije bude postavljen i za javnost glediv ovaj slikopis, ali u punoj razlučivosti (što ovdje nije), podpun, neoštećen i neumanjen ni na koji način.

    Ja to zato trebam jer ovdje, dok se to ne zbude, nemam mjesta puno drugih slikopisa postaviti, a nemam ni novaca kupiti gdje toliko prostora.

    Do izvornika, dok sam pri aDSL-u (trebao bih dobiti uskoro svjetlovod, no ima nekih vrlo mučnih u T-com-u, pa nisam podpuno siguran da će to biti vrlo uskoro), možeš samo tako da ti ih dam pri susretu s tobom u stvarnom svietu, ne preko Mreže.

    Schmoogleov Youtube (Schmoogle, čitaj "šmugl", je ime od milja za Google) je s moje strane, kao bivšeg koristnika, izključen, jer su ukinuli moj "account" na osnovu vlastite lažljivosti kao, valjda, plaćenu uslugu UDB-i, koja se grdo povampirila u Hrvatskoj. O tome možeš, ali za sad samo na Engleskom, čitati upravo u tekstualnim datotekama koje sam u svrhu objašnjenja, uključio kao neobvezni dio mog Flowstamp programa:
     
    https://github.com/miroR/flowstamp/blob/master/flowstamp_HR_U.txt
     

  • [NonCommercial] Ne možeš ga, međutim, prodavati, odnosno u širem smislu, izključena je svaka komercialna uporaba. Ukoliko međutim, neka domaća --pa čak i ne-domaća-- daljovidnica, koje su komercialne, žele, mogu im, ako hoću, dati dopuštenje. Velimir Bujanec (Osječka TV) ima, evo, to dopuštenje i bez da pita, kao i Marko Jurič (Z1-TV). Dopuštenje im ostaje, ako budu u budućnosti radili za druge daljovidnice, jer je to dopuštenje njima osobno.

  • [ShareAlike] ukoliko koju sekvencu rabiš u svojem deriviranom uradku, to možeš samo ako je taj tvoj uradak slobodno svakome, tko to ne prodaje, dieliti/širiti kao što je slobodno dieliti/širiti ovaj moj slikopis.

 

O samom slikopisu, mojoj zbirci, tehnikama obrade

Vjerovatno je najbolje gledati i slušati ovaj slikopis s vlastite mu adrese:

http://www.CroatiaFidelis.hr/2016/Bleiburg/160514-1414-Bleiburg.webm

Izvornik ovog slikopisa je razlučivosti/rezolucije 1920x1080, što je prava HD (High Definition) razlučivost/ezolucija. Trajanja je oko 8:20. Ova olakšana, smanjene rezolucije inačica je težka: 144MB.

Ova reducirana snimka je razlučivosti 768x576 (laički, to je DVD-razlučivost), jer prostora ni drugih mogućnosti za postavljanje visoke razlučivosti izvornika za sada nemam. Vidi moj priedlog dolje niže kako tome doskočiti.

Ova je snimka sastavljena od mnogih izrezanih najzanimljivijih dielova slikopisa od 17:12, i pokreti su stabilizirani uz pomoć programa "Cinelerra (od tud one "mutne" trake sa strane; vjerujte gdje je više tih traka i gdje one "drhte" tamo bi slika "drhtala" i bilo bi neuzporedivo još manje gledivo nego ovaj slikopis jest, a nije bilo ni moguće puno bolje stabilizirati nego ovoliko).

To je samo jedan od dosta slikopisa koje sam snimio na hodočašću, te za trajanja govora i Svete Mise, te druženja, u Pliberku (Slovensko ime za Bleiburg, koji jest na poviestnom Slovenskom teritoriju). I iznimno težko da bih uskoro mogao još što iz tih sati i sati koje sam 14. svibnja snimio obrađivati. Pa da samo oih 17 minuta obradim na mojim prekjučerašnjim, "sporim" računalima (i radi još jednog većeg razloga, vidi dolje), trebalo mi je punih šest (6) dana predanog posla!

Inače dosta sam snimao 2015., a nadam se da ću i 2016., pa bih, i opet, kao što sam već bio predložio i ranije (pročitaj pomno tekst na Prosvjed protiv neo-četničkog derneka u Srbu, gdje sam morao ukinuti prikazivanje, jer slobodnog prostora više nisam imao, upravo radi čega sada postavljam ovaj slikopis, koji je uz to i kraći pa lakši, u smanjenoj rezoluciji)...

Inače dosta sam snimao i dosta još kanim, pa ponovno predlažem, ako bi tko bio kadar: znalcu koji bi doista znao pravilno postaviti moje slikopise na Mrežu rado bih svoje do sad izrađene slikopise predao da to učini. Jer evo ja nemam tih mogućnosti... Premda...

...Pemda se ta mogućnost sada polako nazire neizostavnim širenjem svjetlovodne, "optičke", mreže. Da, svjetlovod bi mogao stići i do mene, u kojem slučaju će se ipak otvoriti veće mogućnosti i za mene... ali T-com, a i neki drugi rade neke probleme gdje ih doista ne bi moralo biti...

Moram ovdje svakako navesti koliko sam handicapp-iran, i to i više nedostatkom sredstava nego ograničenim mogućnostima moje, da velim, prekjučerašnje opreme...

Šest (6) dana rada da izradim ovih gledivih i Domoljubima znakovitih 7 minuta je po glavnom razlogu: moje slabe financijske mogućnosti. Strepim i pokrenuti sva svoja računala radi skupoće struje.

Snimio sam i ovaj, kao i sve druge spomenute slikopise, kamerom pokretnog brzoglasnog uređaja ("mobitela") Samsung Galaxy 2, sa Schmoogleovim Linux-Androidom (da sam samo znao što će mi Schmoogle učiniti --vidi gore navedenu tekstualnu datoteku s github.com-- ne bih bio nikad ništa njihovog kupio), stari model, kupljen prije oko pet godina, koji se više ne prodaje.

Kameru pokretnog brzoglasa inače stvarno nije moguće rukom, stojeći, a pogotovu ne krećući se, nepomično držati, pa je izvorni slikopis vrlo drhtav, slika počesto "proskakuće" na sve strane.

Da još jednom to objasnim: velik dio slikopisa uspio sam, uz ogromni utrošak vrjemena, smiriti, uz pomoć FOSS programa Cinelerra --velik utrošak vrjemena iz razloga zapravo ne toliko što su mi računala više godina stara, prespora, nego jednog drugog, vidi dolje-- tako da slikopis koji objelodanjujem, u ponekim dielovima (samo u ponekima) doseže gotovo i profesionalni standard. Ta korekcija međutim, ostavlja one trake koje plešu čas s jedne, čas s druge strane, pa odozgo, pa odozdo. No to je ipak neuzporedivo gledivije nego da tako "plešu" prizori, likovi, predmeti, koji čine sadržaj tih sekvenci.

Ovakav, pa čak i stari kao moj, uređaj, ima doista jednu prednost. S takvim malim uređajem može se i kamo, uzporedivo vrlo težke do ogromne, profesionalne kamere doista puno teže mogu!

Kad bih ga samo mogao doista zaštititi! No prava svrha pokretnih brzoglasa je usluga koju Schmoog daje (čitaj "šmug", ili Schmoogle, koje čitaj "šmugl", što je, još jednom, dragi čtioče, ako si propustio drugdje pročitati, termin iz milja za Google) jest usluga brojnim velikim subjektima, poput našeg do konca 2015, protunarodnog režima koji se četiri godine na vlasti držao, a to je "tracking" iliti praćenje-- svaki vlastnik tih uređaja je nalaziv u bilo koje doba, pa ma koliko putovao, pa i uz izključen uređaj, dosta je da je baterija u uređaju, te "eavesdropping" iliti prisluškivanje. Svi se razgovori množtveno ("masovno") snimaju, a ti ih veliki subjekti pretražuju po potrebi, godinama unatrag, onako kako ti surfaš --ja ne!, ja surfam radije uz pomoć www.duckduckgo.com-- onako kako ti surfaš, ako se nisi opamentio, uz pomoć "googleanja" (koje naravno od sad trebaš nazivati schmoogle-anjem (čitaj "šmuglanje") ;-) )! Da, ponavljam, veliki subjekti mogu pretraživati zvučne snimke (a sve oni mogu uz pomoć ovakvih uređaja, i naravno bez tvog i mog dopuštenja, snimati) onako kako ti pretrežuješ tekstualno Mrežu ("internet").

Kad bih ga samo mogao doista zaštititi! Jer ti subjekti imaju pristup ne samo mom, nego i svakom takvom uređaju u svome području! Ružno, ružno je vrieme u kojem živimo! To je bolestna razina kontrole raznih lokanih i inih šačicà ljudi, cliqué-a ljidi, nad množtvima... Koji ća čak i ocrniti dobre vođe, primjerice našeg Tomislava Karamarka, predsjednika obnovljenog, istinski Domoljubnog HDZ-a, i njegovu obitelj, a množtva uvjeriti da je upravo on "udbaš"... dok ti istinski moralni zločinci, vjerovatno masonerija i priduženstvo, ostaju u sjeni..

Gornje što vam upravo pripovjedih o kontroli nad množtvima jako je težko dokazati, jer nisam doista dostatno stručan, ali nisu tek neki bilo kakvi, nepovezani s režimom do jučer na vlasti u Republici Hrvatskoj, a zahvaljujući prievarnom Boži Petrovu ostatci istog režima u mnogim mministarstvima još nisu smienjeni -- manja je ovdje krivnja na Predsjednici Kolindi, premda jest ona u mojim očima jako posrnula pljunuvši prije koji tjedan na Nezavisnu Državu Hrvatsku (koju, imam slikopisno svjedočanstvo u kojem sama Ljubica Štefan navodi, izvor Pilarove knjige, je i sàm Ivo Pilar kad mu je Bog dao pogledati u budućnost, poštivao), jer njezina je vlast manja, a puno je veća vlast u rukama UDB-e koja još nije pobieđena, i još uvelike kvari, iz sjene...-- Jako je to težko dokazati, jer nisam doista dostatno stručan, ali nisu tek neki bilo kakvi, nepovezani s režimom, hackeri "zaslužni" da sam ponešto od snimljenih slikopisa izgubio. Najveće gubitke imao sam (upravo prošle godine u Srbu)! Veće nego na drugim gore navedenim hodoćašćima, tribinama i prosvjedima. Je li se što promienilo odlazkom napornog Drage Lozančića, ne bih još znao reći.

Moram međutim priznati da, nisam još sve pojedinosti svih snimki provjerio (snimio sam barem sedam, 7, sati!), možda i nisam ovog puta imao gubitke, odnosno, možda ovog puta nije bilo manipuliranja, oštećivanja, mojih snimaka od strane naših lokalnih "sjena". Dao dragi Bog da se popravi stanje u Hrvatskim tajnim službama!

Za temeljnu slikopisnu obradu inače uglavnom rabim FFmpeg i druge FOSS programe.

Zvuk je dosta slabije kvalitete, nije bilo moguće puno ga popraviti.

Broj u imenu datoteke: 160514-1414-Bleiburg.webm označava sam nadnevak događaja: 2016-05-14, skraćeno 160514, te vrieme, 14:14, početka snimanja slikopisa.

Premda je u vrieme izrade ovih stranica HTML5, koji standard je ovdje primjenjen, više nije tako nova tehnologija, ipak, ako prikaz nije jasan i slušan iz nekog razloga, onda jednostavno preuzmi datoteku u svoje računalo, desnim klikom i odabirom "download" ili "preuzmi", ili što već imaš, na istu gornju poveznicu. Napravi to i ako naprosto želiš imati ovaj slikopis u svome računalu.

Verificiranje slikopisa

Molim, zanemari ovaj odjeljak ako ne razumieš o čemu je ovdje rieč, ili pitaj nekoga tko zna.

Kad preuzmeš slikopis, ovaj umanjene razlučivosti, izračun SHA256 mora odgovarati:

c784e36350dee85c0e64ad24d53c7756fc08db051bb66c3ebb70a4708bdc9c9d 160514-1414-Bleiburg.webm

Jednostavno preuzmi i datoteku:

160514-1414-Bleiburg.webm.sum

i uzdaj se da je izpravna samo ako je mojim digitalnim podpisom možeš verificirati:

160514-1414-Bleiburg.webm.sum.sig

I na koncu onaj razlog veći nego sporost opreme što je potrebno preveć vrjemena za stabiliziranje pokreta ovog slikopisa, a koji obećah par puta da ću vam izpričati:

FOSS software, istinski slobodni programi, ponekad pate od nedostatka razvojnog ljudskog kapaciteta ("developing manpower"). Nedostaje snagej i ljudstva u Cinelerra posadi ("team-u")... Znam jer sam testirao za njih, pregledaj:

moje testiranje Cinelerra za moj Gentoo ako razumieš Engleski.

Neđutim, što je po sriedi, i što će biti potrebno učiniti da se kapacitet Cinelerra programa popravi je u još kasnijoj korespondenciji nalazivom na dopisnoj grupi Cinelerra-CV, na koju obilno ima poveznica s gornje poveznice.

A ukratko, barem je to moja predpostavka, Cinelerra još pri izračunavanjima za stabiliziranje pokreta ("smirivanje slike"), ne upošljava podpuni kapacitet svih procesora (jezgri) računala, nego samo jednu jezgru (primjerice samo jednu od šest jezgri koliko moj najbolji sustav ima) kroz većinu vrjemena, odnosno, dosta vrjemena od početka svake pojedine sesije ("session") stabiliziranja pokreta. Potvrdit ću (ili poreći) ovu predpostavku kad provjerim sa programerima Cinelerre, kad nađem vrjemena ponovno testirati za njih.