Re: RE: Stanje mojeg zahtjeva za prienos ukupne usluge od Is…

Vrh stranice
Privitci:
Poruka kao e-pismo
+ (text/plain)
Izbriši ovu poruku
Auktor: miro
Nadnevak:
To: info@t.ht.hr
Stari naslovi: RE: RE: Stanje mojeg zahtjeva za prienos ukupne usluge od Iskon-a kvama? [T2013101100GP]
Subjekt: Re: RE: Stanje mojeg zahtjeva za prienos ukupne usluge od Iskon-a kvama? [T2013101100GP]

On Sun, Oct 13, 2013 at 09:57:51AM +0200, wrote:

> Poštovani,
>
> pregledom zahtjeva vezanih uz vaš OIB, na žalost, nije pronađen ni jedan zahtjev za prijenosom usluga iz Iskona u našu mrežu. Ako želite zahtjev podnijeti ovim putem, molimo vas da nas o tome obavijestite u odgovoru na ovu poruku.

Nije liepo od njih, ali je tako...

> Također, vezano uz Izjavu o odricanju odgovornosti, želimo vas informirati kako je ona tu kao napomena da zaštiti vaših osobnih podataka i informacija o uslugama koje koristite pristupamo s iznimnim oprezom kako ti podaci ne bi dospjeli u krive ruke. Nije nam cilj sakrivati bilo kakve informacije te nam se uvijek možete obratiti i javno, bilo putem Facebook i Twitter profila, bilo putem Youtube kanala.

Molio bih vas još nešto: ako je to jedan od onih stavova koji nije i stav tvrtke T-HT, onda provjerite sa nadležnima, pa mi navedite odgovorno koji je stav tvrtke.

Ako jest to doista stav tvrtke, onda molim vas navedite tko ste, podpišite se, navodeći podpisom vašu, ili vriedi za onog tko to umjesto vas može učiniti, da se on podpiše, sa titulom i nadležnošću koju ima u tvrtki.

Vriedi isto i za moju protuizjavu, želim potvrdu uvida u nju od nadležne osobe, podpisano i ovjereno titulom ili na drugi službeni način.

Naime u ovom slučaju kako može proći da ono što ćete mi odgovoriti nije nužno i stav tvrtke???

Moju protuizjavu nađite u predhodnom mojoj poruci čitkiju nego izpod, ali grješka nije moja, nego vaša, što, vjerovatno, niste dobro usvojili najpreporučljiviji UTF-8 standard nego se držite, vjerovatno, nekih Microsoft polustandarda...

Molim vas također da mi pošaljete poveznicu na kojoj mogu pronaći i unapried pročitati sav ugovor koji sklapam s vama, tako da bih barem nekoliko sati ranije mogao, ako tako odlučim, postaviti u vezi istoga, pitanja, a prije nego bi dečki došli postaviti opremu, da ne bi tada morali čekati na moju provjeru onoga što ću podpisati dulje nego što je potrebno.

Unapried hvala!

Miroslav Rovis
Vankina 4
10020 Zagreb,