RE: Re: RE: Stanje mojeg zahtjeva za prienos ukupne usluge o…

Vrh stranice
Privitci:
Poruka kao e-pismo
+ (text/plain)
+ (text/html)
Izbriši ovu poruku
Auktor: prigovori@t.ht.hr
Nadnevak:
To: miro
Subjekt: RE: Re: RE: Stanje mojeg zahtjeva za prienos ukupne usluge od Iskon-a kvama? [T20131015007J]

Poštovani gospodine Rovis,

nastavno na Vaš e-mail, želimo Vas obavijestiti da je izvršena detaljna provjera naše baze podataka, a za priključak broj 01/6602633.

Istom je utvrđeno kako smo zaprimili Vaš zahtjev za povratkom telefonskog broja u T-com mrežu te je isti proslijeđen na daljnju obradu.

Koristimo priliku pojasniti da sve informacije o našim proizvodima i uslugama, kao i Opće uvjete poslovanja, možete preuzeti na sljedećem linku:
https://www.hrvatskitelekom.hr/ ( https://www.hrvatskitelekom.hr/ )

Nastavno na Vaš prigovor vezan uz Izjavu o odricanju odgovornosti, želimo pojasniti kako Izjava služi za zaštitu Vaših osobnih podataka i informacija o uslugama koje koristite, budući da T-Com pridaje osobitu pažnju zaštiti podataka i privatnosti svojih korisnika te Vaši podaci neće biti dati na uvid ili ustupani trećim stranama. Nije nam cilj sakrivati bilo kakve informacije te nam se uvijek možete obratiti i javno, bilo putem Facebook i Twitter profila, bilo putem Youtube kanala.

Poštovani gospodine Rovis, u nadi da smo navedenim pojašnjenjima otklonili eventualne nastale nejasnoće, zahvaljujemo na razumijevanju te Vas srdačno pozdravljamo.

U slučaju potrebe za dodatnim informacijama posjetite našu stranicu http://t-com.hr/faq ( http://t-com.hr/faq ), dok su Vam informacije o uslugama pomoću Samouslužnih servisa dostupne na Internet stranici http://t-com.hr/ssf ( http://t-com.hr/ssf ). Također, sve Vaše HT usluge možete administrirati na jednom mjestu http://moj.hrvatskitelekom.hr ( http://moj.hrvatskitelekom.hr ), a naša Služba za korisnike dostupna Vam je i putem:
            •           http://facebook.com/HrvatskiTelekom ( http://facebook.com/HrvatskiTelekom )
            •           http://twitter.com/hrvatskitelekom ( http://twitter.com/hrvatskitelekom )
            •           http://youtube.com/hrvatskitelekom ( http://youtube.com/hrvatskitelekom )

Aktivirajte E-račun! Izgledom identičan računu na papiru, a stiže uvijek na vrijeme e-mailom i na Moj Telekom portalu. Zaslužan za očuvanje šuma i smanjenje papirologije.
Saznajte Više na: https://www.hrvatskitelekom.hr/podrska/racuni/elektronicki-racun ( https://www.hrvatskitelekom.hr/podrska/racuni/elektronicki-racun ).

Na ovaj odgovor imate pravo pritužbe Povjerenstvu za pritužbe u drugostupanjskom postupku putem Sektora za usluge privatnim korisnicima, u roku 30 dana nakon primitka istog. Uložena pritužba ne odgađa plaćanje nespornog dijela računa, ukoliko isti nije podmiren.

S poštovanjem
Voditelj u Odjelu za podršku i usluge privatnim korisnicima
Damir Juhas

Hrvatski Telekom d.d.
Odjel za podršku i usluge privatnim korisnicima
Adresa: p.p. 21, 10 020 Zagreb
E-mail adresa: ( mailto:prigovori@t.ht.hr )