Author:  miroslav.rovis1@zg.ht.hr
To:  prigovori
CC:  miroslav.rovis1
Subject: Re: Re: [Prodaja] PO#1501-129, Fwd.: Vraćanje opreme nakon tri (3) mjeseca vaše nebrige [T2015012201TM]
Ovaj tekst bit će, papirnat uručen T-com-u, a poslat i e-porukom.

Ova je jedna poruka, iz dosta duge korespondencije, na koju odgovaram,
ali odgovarajući slanjem na , dok je odgovor primljen
bio sa . Između redaka tog "odgovora" koji je to toliko
malo, da zaslužuje navodnike, nađite moja pitanja/prigovor/zahtjev za
pojašnjenjem.

On Fri, Jan 23, 2015 at 05:59:11PM +0100, wrote:

> Poštovani,
>
> ako smo dobro razumjeli, nejasna je stavka za usluge s posebnom
> tarifom. Tu se radi o brojevima koje ste pozivali, a koncesiju za te
> brojeve daje Iskon. Detaljnije objašnjenje potražite na našim službenim
> stranicama. (
> http://faq.hrvatskitelekom.hr/pages/category.xhtml?question=300 )

To je, ovo gore, taj odgovor. Želite li razabrati temu, i pitanje, molim
pročitajte izpod (i ne krivite mene što je sada nužan skok gdje ta tema
jest, dakle malo niže odavdje).

Ipak, prije nego "skočimo" niže, zapamtite što nepodpisani T-com-ov
djelatnik navodi, jer ću to još bar jednom ponoviti:

> Tu se radi o brojevima koje ste pozivali, a koncesiju za te brojeve
> daje Iskon.

To ću još jednom cititati izpod.

> U slučaju dodatnih upita stojimo na raspolaganju.
>
> S poštovanjem,
>
> Hrvatski Telekom d.d.
> Odjel za e-podršku
> E-mail: ( mailto:Info@t.ht.hr )
> Web: hrvatskitelekom.hr ( http://www.hrvatskitelekom.hr )
> Facebook ( https://www.facebook.com/HrvatskiTelekom ) Twitter (
> https://twitter.com/hrvatskitelekom ) YouTube (
> https://www.youtube.com/HrvatskiTelekom )
>
> Zato što cijenimo vašu vjernost! Najbolja webshop ponuda (
> http://www.hrvatskitelekom.hr/najbolja-webshop-ponuda )

( i ovo gornje je dio "odgovora". )

A ovo je moja e-poruka na koju je to "odgovor".

> ----------------------------
> Sent: 22.01.2015 12:42
> Cc: "Iskon - " <>
> Subject: Re: [Prodaja] PO#1501-129, Fwd.: Vraćanje opreme nakon tri
> (3) mjeseca vaše nebrige
> Štovani Iskon,
> štovani T-com,
>
> prvi dio (jasno navodim gdje prestaje isti) se odnosi na i T-com i
> Iskon. Meni je svejedno tko će mi dati podpunu informaciju. Unapried
> [...]

Molim obratite pozornost na ovaj gornji uljudan zahtjev. I njega ću
ponovno citirati izpod.

> (radi se o računu za studeni 2014.)

Obratite pozornost na gornje. A kako sam u međuvrjemenu od vas naučio
kako se računi citiraju, premda je gornje još preciznija informacija,
nego kako bi vi naveli, evo vam kratkopisne ("shorthand") precizne
informacije; to je račun:

broj 5019102951-183-2 za 11/2014

Prije nego objasnim moj zaključak niže u tekstu, dopustite da ponovim
dva citata kako sam naveo da ću učiniti.

Nedaleko iznad ovog mjesta možete pročitati da tražim, za navedeni
račun:

A kao "odgovor" dobivam tvrdnju od nepodpisanog T-com-ovog djelatnika:

> Tu se radi o brojevima koje ste pozivali, a koncesiju za te brojeve
> daje Iskon.

Veli meni taj djelatnik da sam ja pozivao Iskon-ove brojeve, a uz to
veli i "ako smo dobro razumjeli"...

A na koji način još da ja pitam, pa da odgovor dobijem? Zar doista nije
jasan moj zahtjev:

?

Dajte mi tog troška:

********************************
Vrieme, nadnevak (datum) sat i minuta, kad je nastao taj trošak molim!

Točno razdoblje tog troška (trajanje "poziva")!

Točan broj koji "sam" *navodno* "zvao". Ja tvrdim da nisam zvao. A vi,
ako tvrdite da ja jesam zvao, navedite svu specifikaciju tog "troška",
tog "zvanja", te naplate. Naplata napisah jedinu, kako vidite, bez
navodnika. Ona se jedina zbila.
********************************

Je li ovo jasno, konačno?

A sad, ono što je u predhodnom mom odgovoru na koji nepodpisani T-com-ov
djelatnik odgovara, ono što je u predhodnom mom odgovoru sliedeće.

Napomena: Donje, to sliedeće, nija *sada* primarna tema. Primarna tema,
i moj primarni zahtjev je ovo gornje. Podpuna specifikacija tog troška!

I stoga vas molim, da ukoliko tražite izliku da ne napišete istinski
odgovor, koji će sadržavati štu upravo zatražih, dakle specifikaciju tog
troška, da na donje *ne* odgovarate.

Donje se upustite čitati samo ako ćete na gornje odgovoriti.

Taj trošak, po mojem razumievanju, te po otvorenom, izriekom, spomenu
Jelene Žućko, kako mi se predstavila (ne Jelena Vrećko, kako zabunom
dolje navodim; no izgleda mi to samo alias a ne ime), jest zapravo
naplata koja je u vrieme našeg razgovora bila u procesu storniranja.
Imam taj razgovor, i kanim ga objaviti, ali na takav način da glas
njezin zaštitim da ne bude javno prepoznatljiv. I to radi "Jelene", ne
radi mene. To još nisam naučio ni raditi, i stoga još nije objavljeno.
Toliko je cienim i toliko sam joj zahvalan, i jedino takvi i Iskon i
T-com mogu ponovno učiniti valjanim tvdkama.

Taj razgovor vam Iskon lako nađe, ako ih vi T-com, zatražite, ukoliko
ovo dospije u ruke nekome tko u T-com-u nije drzak i bahat kao nažalost
"podržka" s kojom sam do sad imao posla, također i s ove adrese
, a ja ću vam u privitku poslati e-poruku koju poslah
Iskonu, u kojoj je transkript razgovora između mene i "Jelene Žućko".

***************************************
Ovorite privitak:

T-com_Iskon_Jelena_20150114.eml

i nađite u njemu razgovor između Jelene Žućko (moguće alias) iz Iskona,
i mene.
***************************************

Ovdje se radi o nezakonitoj naplati koja nema veze s mojim zvanjem
brojeva s posebnom tarifom kojih je vlasnik Iskon, a koje zvanje se nije
ni dogodilo, nego s nekakvim čudnim ponašanjem nekih Iskon-ovih
djelatnika, i nekih T-com-ovih djelatnika, koji su bili, eto, odlučili
naplatiti, i koji su, eto, i sproveli tu naplatu, naplatu nečeg što sa
nikakvim zvanjem brojeva s posebnom tarifom nema nimalo veze, a koje se
zvanje nije dogodilo (a ako tvrdite suprotno, onda žurno, jako žurno već
jednom šaljite nadnevke i sate i minute i trajanja).

Jer ako se zvanje od mene tih brojeva s posebnom tarifom dogodilo, pa čega
se onda vi imate ustručavati pred danjim svjetlom i našom pravnom državom?
(Iztražimo ima li je bar ovoliko!)

Evo o čemu se radi, evo što se naplatilo:

i na takan nezakonit način.

Nisu mi mogli drugčije naplatiti troškove slanja Overseas-a, jer ja
nisam pristao na uslugu Overseas-a kojeg su oni bez moje privole
angažirali, i eto su Iskon i neki iz T-com-a smislili način da mi
naplate trošak koji se nije trebao ni dogoditi!

No to će sve biti jasnije kad ovo sve objavim, a ako se odlučim i na to
možda kasnije, kad potražim pravu prosudbu od strane Hrvatskog
Pravosuđa.

Ne pričajte mi kasnije da se radilo o grješki, jer da je grješka, a ne
hotimično djelovanje, tu biste grješku i vi, T-com, i vi Iskon, odavno
izpravili. Ovo vam je, tko zna, možda zadnja prilika da još koliko
toliko rješite relativno bezbolno ovo pitanje.

Hotimično, planirano, svjestno su to učinili najmanje jedan (vjerovatno
Nevena Gruban) djelatnik Iskona, te najmanje jedan djelatnik T-com-a.

Ostavljam ostatak ranije poruke kakav jest, bez komentiranja, a za
novi tekst preskočite jer sasvim na dnu još ima.

> Napominjem da je predmet povrata opreme u međuvrjemenu rješen (osim
> trškova naplate gornjeg nečeg još mi nepoznatog).

> Sliedeće pitanje upravljeno je, po najmanje treći put, Iskonu.
>
> T-com se ne mora time zamarati (osim ako niste znatiželjni kako sam
> bio prisiljen prikazati vešu cenzuru, tada tu informaciju potražite,
> uuuhmmm!, yummy!).

> ...[rez]...

> Ili ustanovite, ako nisam ništa dužan, tu činjenicu i pošaljite
> obaviest o tome u e-poruci.

> ...[rez]... #### dugi rez, tek jedna bitna poveznica.

Obratite pozornost, ovdje ste mali hit, na gornjoj adresi. Tehnički
zahtjevna materija, riedki toliko razumiju da mogu pratiti što tamo
iznesoh, i što ću tamo, i kamo odanle poveznicama povežem, ako Bog da,
još iznieti... Samo potražite "HR T-com" na toj stranici.

> [...]
>
> Sporedno pitanje, za sad bar, ali:
>
> Hej, Iskone, gdje ste našli pravo da me tako cenzurirate? A sada i
> T-com! Sramotite Hrvatsku. Prestanite se tako kao izrodi ponašati! Čast
> jedino iznimkama.
>
> I, za kraj, rieč se ne poriče, ne od strane čestite tvrdke. Štovana
> Jelena Vrećko, kojoj istinski zahvaljujem na strpljenju i razboru, rekla
> je da se oni novci storniraju. Razgovor, koji imate u kasnijoj e-poruci
> od mene, je potvrđen njezinim javljanjem. Što je s time? (4 Hrvatskoga
> jezika rieči ovo zadnje? Ha valjda razumiete Hrvatski...)

Ostavljam, kako rekoh, staro pismo podpunim, neskraćenim, ali ponešto
bitnih pitanja još sliedi sada.

Sličnu "Iskon", odnosno "Optima" stavku imaju i računi brojeva:

broj 5019102951-181-6 za 10/2014 [ nema ]
broj 5019102951-182-4 za 10/2014 (Iskon)
broj 5019102951-183-2 za 11/2014 (Iskon, ovaj račun je gore predmetom)
broj 5019102951-184-0 za 12/2014 (Iskon)
broj 5019102951-185-9 za 01/2015 (Optima)
broj 5019102951-186-7 za 02/2015 (Optima i Iskon)
broj 5019102951-187-5 za 03/2015 [ nema ]

[ radi podpunosti, navedeni svi dosadašnji računi ]

**************************************
Pa vas u tom smislu molim specifikacije troškova za sve naplate za
usluge s posebnom tarifom davatelja usluga Optima i Iskon. Sva vrjemena,
t.j. nadnevci, sati i minute, te trajanje svakog od tih pojedinih
troškova.
**************************************

Na čemu vam unapried zahvaljujem.

Zanimalo bi me također kojim točno izračunom ste došli do kamata koje
uračunavate za nekoliko dàna (sic!: dàna) zakašnjenja, u tim računima.
Nisam financijaš, objasnite mi to tako da i ja, i, ako Bog da, budući
čtioci ovog teksta, mogu razumjeti. Može? Naime, primjerice Zg Holding
naplaćuje, za odprilike isti iznos i dane zakašnjenja, kamatu od 0.01 kn
iliti 1 lp. Vi i do preko 2 kn. Živite li u svojoj glavi u nekoj drugoj
državi i računate li nekom drugom matematikom?

Također vam prilažem obći prigovor na račun. Brzinu pristupa mreži imam
manju nego kod Iskona, a tako sam i pristao, u razgovoru sa vašim
vanjskim suradnicima pri podpisivanju zahtjeva za vašim uslugama, da
uzmem tarifu jeftiniju nego sam dotad plaćao kod Iskona. Smanjio sam
trošak tako da sam i odustao od dodatnog broja brzoglasa (telefona)
kojeg sam kod Iskona plaćao. Pa kojim to stavkama napuhujete račun, koje
to stavke meni naplaćujete koje ne naplaćujete inače. Molim da se sve
preizpita.

Također, za malo, moguće jednom, multimedialnog šaljivog prikaza možda,
tko zna, budite ljubezni pa mi objasnite jeste li ovog mjeseca konačno
prestali zivkati, radi pukog dodijavanja, sa vašeg broja, ili
unajmljenih dodijavatelja broja (najmio je bio Iskon takve, u pravilu
dva dana prije nego je očekivao moju uplatu, iz puke bahatosti, pa ne
znam, možda i vi tako činite), s broja: 01/4690050 u doba kad se nekom
umišljenom vlasniku svih vrjemena kad koristnici naprosto, smatra valjda
taj, moraju plaćati, kad takvom nekom puhne da me i iz sna budi da bih
ja bio svjestan da "moram" žurno platiti T-com-u njegove umjetno
napuhane račune, inače... Kako vas nije sram? Ako već toliku kamatu
naplaćujete, pa što onda i dodijavate kroz tih nekoliko dana?

Ne, dok još, drugi već dan, sastavljam prigovore (jedan samo treba
papirnat uručiti, a tri i papirnate uručiti i e-poštom poslati), između
10 i 11 sati danas, 23. travnja 2015., zvano je opet na moj broj
01/6602633 sa vašeg ili od vas najmljennog dodijavatelja broja
01/4690050. Dokle?

Dopuštam mogućnost grješaka u gornjem tekstu, koje ću ako ih uvidim, u
budućoj poruci izpraviti.

A ne zaboravite navesti mi: na koju adresu i kojim putem, i kome, da se
žalim na vas ukoliko vaš odgovor ne budem smatrao pravičnim i podpunim
odgovorom na ovaj moj prigovor?

Unapried zahvaljujem.