+ HT.JPG (image/jpeg)
Author:  T-com info
To:  Miroslav Rovis (at Iskon)
New-Topics:  Re: Stanje mojeg zahtjeva za prienos ukupne usluge od Iskon-a k vama? [T2013101100GP], Re: Stanje mojeg zahtjeva za prienos ukupne usluge od Iskon-a k vama? [T2013101100GP]
Subject: Re: Stanje mojeg zahtjeva za prienos ukupne usluge od Iskon-a k vama? [T2013101100GP]

Poštovani,

pregledom zahtjeva vezanih uz vaš OIB, na žalost, nije pronađen ni jedan zahtjev za prijenosom usluga iz Iskona u našu mrežu. Ako želite zahtjev podnijeti ovim putem, molimo vas da nas o tome obavijestite u odgovoru na ovu poruku.

Također, vezano uz Izjavu o odricanju odgovornosti, želimo vas informirati kako je ona tu kao napomena da zaštiti vaših osobnih podataka i informacija o uslugama koje koristite pristupamo s iznimnim oprezom kako ti podaci ne bi dospjeli u krive ruke. Nije nam cilj sakrivati bilo kakve informacije te nam se uvijek možete obratiti i javno, bilo putem Facebook i Twitter profila, bilo putem Youtube kanala.

Do vašeg odgovora srdačno vas pozdravljamo.

S poštovanjem,

Hrvatski Telekom d.d.
Odjel za e-podršku
E-mail: ( mailto:Info@t.ht.hr )