Author:  Miroslav Rovis
To:  T-com tehnicka.podrska, prigovori
Subject: Re: MaxTV "novi TV prijamnik" "na adresu" [T2017093002K3Z11858508]
Štovani!

Odgovaram između vaših redaka. Za potvrđujem ranije poslani
prigovor, ali i ponavljam zahtjev na koji mi nije bilo odgovoreno, u vezi s
mojim pokretnim brzoglasom ("mobitelom") sasvim na dnu.

Jedan od vaša dva odgovora (rekonstruiram "In-Reply-To"):

On 171003-08:27+0200, wrote:

> Poštovani,
>
> nažalost ovim putem nismo u mogućnosti preuzeti privitak i na temelju istoga
> Vam pružiti dodatne informacije jer isti nije dostavljen u .pdf formatu.

Drugim rječima, sramoti T-com onaj koji je ovo napisao, implicite tvrdeći da
T-com ne zna prepoznati PGP-podpis time što traži da ja prestanem PGP-podpisivati
svoje poruke. Sramoti i moju Hrvatsku time...

Zašto?... Je li ima uobće normalnih u T-com-u koji takve jadnike mogu upozoriti
i navesti da prestanu s glupim zahtjevima. Naime to je poslano s adrese
Tehničke podržke... Tehničke podržke!?!

Ne ću prestat podpisivati svoje poruke mojim PGP-podpisom. Jer mogu dokazati
njihov integritet ("integrity") kad god hoću kasnije, pa su time dosta
zaštićene, kao i jer ja stojim iza svojih rieči ("non-repudiation").

> Shodno tome, ljubazno Vas molimo da nam u privitku dostavite dokument u
> ispravnom odnosno .pdf formatu te da nam dostavite Vaš OIB ako ste Vi vlasnik

O n-tom zahjevu za moj OIB niže izpod.

> priključka odnosno ime i prezime vlasnika te poziv na broj s računa ako Vi
> niste vlasnik. Uz navedeno nam dostavite i kontakt broj kako bismo mogli
> pokrenuti dostavu novog prijemnika ako isti već nije dostavljen, a više
> informacija o novoj generaciji MAXtv-a možete pronaći na
> http://bit.ly/2xPjTAi ( http://bit.ly/2xPjTAi ).

A to je:

52 http://bit.ly/2xPjTAi
81 https://www.hrvatskitelekom.hr/televizija/maxtv?gclid=COXN3J7p09YCFaoW0wodFn8HxA
( vidi dalje u tekstu što su brojevi izpred http url-ova )

i ne govori mi dostatno. Jedva se vidi da je to (vjerovatno) isti uređaj kao u
PDF-u (dobivenog u drugoj e-poruci dolje zaliepljenoj, radi podpunosti) naslova
"Upute za spajanje TV usluge" i imena datoteke upute_NextTV.pdf
(
ovog puta izpravnom PDF-u; vidi:
https://www.croatiafidelis.hr/foss/cap/cap-161121-t-cogne-pdf/
kakve inače, a posebno u kritičnim trenutcima, meni T-com šalje...
).

A stranice su pune mučnog Javascripta, s tim da se sve svodi na ponudu "nazovi"
naznačenu slikom... Da ne govorimo da je ta jedna stranica težka 200-njak MB
učitavanja, nema opcije da, koga ne zanima, kao mene, ne mora učitavati vaš
slikopis ("video") s te stranice, ako istom, kao meni, taj slikopis predstavlja
jedino gnjavažu.

I to, taj no-opt-out slikopis, je čini toliko težkom, a sve to uz zlostavljanje
Schmoogle-Googlom i čime već. Ovo je bila početna/površna nepouzdana analiza...

Ah, ne, nisam odveć u pravu. Schmoogle-a ima malo, tek:
10717 https://www.googletagmanager.com/gtm.js?id=GTM-7B4F

Puno ima s neke "liveperson.net" (što se krije iza te domene?), poput (tek
zadnji http-request s mog računala ovdje navodim):
21254 https://lo.v.liveperson.net/api/js/26004190?sid=IbxNCfOMQtKpbpFtKAx86w&cb=lpCb58607x82117&t=ip&ts=1510550994190&pid=469985811&tid=6230410512&vid=MzNzFjOTI3OGQ0NDgxMzM1

Gornje su doslovni fragmenti iz analize mojim:
https://github.com/miroR/tshark-hosts-conv
(primitivnim) programom. 10717 i 21254 (te ranije 52 i 81) su packet-i
trace-a koji sam snimio prilikom posjeta.

Gornje je relevantno za ovu razpravu samo ukoliko bi se netko, poput osobe
djelatnika T-com-a za koju uporno i ponavljano tražim da se prestane baviti
bilo kojim mojim predmetima, poželio tvrditi da sam pregledavao krivu stranicu.
Ukoliko se netko takav na takvo što ne osmjeli, gornje ostavljam s namjenom tek
obične digresije.

Sliedeće je bitno.

U T-com-ovoj slikovnoj ponudi izričito piše:

#############################
Želite novi MaxTV uređaj?
#############################

Ne piše nigdje ništa u smislu: Prjelazimo na novi signal. Obavještavamo naše
koristnike da do (primjerice) 1. prosinca 2017. moraju preuzeti novi uređaj.

Nego se koristnicima nudi mogućnost: Želite novi MaxTV uređaj?

Pa zaključujem da nikako iz službenih stranica ne proizlazi da se _mora_ prieći
na novi uređaj.

U tom smislu ja se jednostavno ne bih žurio s prjelazkom, a ako postoji doista
kakav razlog da bih ja morao prieći na preuzimanje i uporabu novog uređaja, ja
bih doista molio od T-com-a puno, puno više nego štura polovna objašnjenja i
nametanja... I to ovako, e-poštom.

Naime, koliko dobro bi radio novi uređaj na mojoj staroj (samo SCART
priključak) tehnologiji? Novi ni nema SCART, nego TRRS na SCART adapter-kabel.

Što ja ne bih u miru, još koji mjesec, razmislio o prjelazku, našao malo
vrjemena i razpitao sa kako radi taj TRRS na SCART, recimo na pcekspert.com
Forumima, prvo?

> ----------------------------

[...]

##############################################################################

Drugi od vaša dva odgovora (rekonstruiram "In-Reply-To"):

On 171102-13:18+0100, wrote:

> Poštovani,
>
> informacije o novom STB prijamniku možete pronaći u dokumentu u prilogu ove
> e-mail poruke.
>
> Ljubazno Vas molimo da nam dostavite Vaš OIB ako ste vlasnik usluge, odnosno
> poziv na broj odobrenja ako niste vlasnik usluge kako bi pokrenuli zahtjev za
> zamjenu prijamnika.

Na:
http://www.croatiafidelis.hr/foss/cenz/iskon-tcom-mr/
ima jako puno e-poruka sa zahtjevima, izričito ili pod pseudonimom, od dolje
navedene osobe i/ili i drugih, te ste nakon tih zahtjeva moj OIB dobili puno
puta dosad. Pa vam ga ne ću više slati.

Ali mogu potražiti i dostaviti vam lokacije bar nekih e-poruka prenesenih na
web na kojima je nalaziv sa istih
http://www.croatiafidelis.hr/foss/cenz/iskon-tcom-mr/
ako hoćete, zapravo ukoliko brišete, možda mjesečno, korespondenciju sa svojim
korisnicima pa iste moje poruke više nemate...

Naime, do i onda od valjda negdje 2015. (kad ste mi na osnovu marsijanskog
spammiranja koje nikad još niste, a sigurno ste dužni po zakonu, dokazali
oduzeli na nekoliko mjeseci korištenje iste te moje e-adrese), naime sva ta
korespondencija je između T-com-a i mene s ove moje e-adrese s kojom vam i ovu
e-poruku šaljem... Ali možda tim nekim jadnima smeta Croatia Fidelis... ne
znam...

Zar doista vi, kao provider, možda brišete stare, zapravo gotovo nedavne,
e-poruke svojih koristnika? Koliko često brišete poruke svojih koristnika?
Jednom mjesečno možda?

> Do Vašeg odgovora srdačno Vas pozdravljamo.
>
> S poštovanjem,
>
> HRVATSKI TELEKOM d.d.
>
> Ivan
> Agent za e-korisničku podršku
> Odjel e-poslovanja

[...]

On 171031-12:21+0000, Miroslav Rovis wrote:
> Za :

> Je li moguće dobiti poveznice s HT-lokacije te preostali odgovor na gornje
> pitanje?
>
> Uz to i: rokovi prielazka na novu opremu?

Potvrđujem i današnjim slanjem ovaj zahtjev ... :
> [...]
>
> Uz to, htjeli ste mi dostaviti taj "novi prijamnik", bez ikakvog dogovora sa mnom.
>
> Još jednom, je li doista toliko težko, evo još jednom, valjda razumiete Hrvatski:
>
> ################
> O čemu se točno radi? Možete li mi u odgovoru poslati adresu/adrese stranica na
> kojima se može pregledati, slike, te nekakve specifikacije, tog novog
> prijamnika?
> ################
>
> I jedan detalj: SMS mi je efektivno neuporabljiv. Nemojte mi slati SMS-poruke s
> bilo kakvim obaviestima. Jedva mogu vidjeti od koga je, ali tekst same poruke

... Gornje potvrđujem, a (također za ) još jednom šaljem, u
gzip-iranom privitku, e-poruku u kojoj tražim objašnjenje za prenaplatu na
mojem pokretnom brzoglasu ("mobitelu") koja mi se toliko smučila da odtad sa
svojeg računa ni jednog poziva više uputio nikome nisam. Molim otvoriti i
pregledati privitak:

MiroslavRovis_mob_preplata_HAKOM_prigovori_2017-05-16.eml.gz

Još uviek očekujem odgovor od vas, ovdje je šteta prvenstveno moralna (tzv.
"duševne boli"): dodijavanje, zlostavljanje. Ponavljam, toliko mi ružno
spoznati da se u mojoj Hrvatskoj proizvoljno mogu računi nabijati kad se
monekom puknutom valjda birokratu za nekim pultom neki koristnik, možda, ne
sviđa, da me to do te mjere smeta kao Hrvata, da vašu Simpu rabiti više nisam
mogao.

Sa štovanjem i unapried zahvalan,
https://www.CroatiaFidelis.hr