Author:  E-Račun
To:  Miroslav Rovis ('1', at HT.HR)
Subject: Račun za usluge u fiksnoj HT mreži za 11/2017
Poštovani,U privitku dostavljamo e-račun za usluge u fiksnoj mreži Hrvatskog Telekoma za mjesec 11/2017.Brzo i sigurno plaćanje računa preporučamo Vam na Moj Telekom Portalu ili putem Moj Telekom HR mobilne aplikacije. Gotovinom bez naknade možete plaćati u T-Centrima i na Platomatima. Za Platomate više ne trebate tiskani račun - dovoljno je da upišete svoj broj telefona ili OIB.Ako račun želite zaprimati na Moj Telekom Portalu, aktivirajte e-račun prema ovim uputama.Hvala Vam što ste jedan od gotovo pola milijuna primatelja e-računa za naše usluge i što time podržavate našu brigu za očuvanje okoliša!Vaš Hrvatski TelekomOva poruka generirana je automatski pa Vas molimo da na nju ne odgovarate.Imate li pitanja vezanih uz račun, molimo Vas da kontaktirate našu Korisničku podršku pozivom na besplatni broj 0800 9000.Uputu za rad s PDF dokumentima i registraciju HT-ovog certifikata možete pronaći ovdje.Registracija certifikata Vam omogućava sigurniji rad s digitalno potpisanim dokumentima.