Author:  E-Račun
To:  miroslav.rovis1
Subject: Račun za usluge u fiksnoj HT mreži za 01/2018
Poštovani,U privitku dostavljamo e-račun za usluge u fiksnoj mreži Hrvatskog Telekoma za mjesec 01/2018.Brzo i sigurno plaćanje računa preporučamo na Moj Telekom portalu ili mobilnoj aplikaciji (Android / iOS).Gotovinom bez naknade možete plaćati u T-Centrima i na Platomatima. Za Platomate više ne trebate tiskani račun - dovoljno je da upišete svoj broj telefona ili OIB.E-račun možete primati na Moj Telekom portalu, ili mobilnoj aplikaciji (aktivirajte ovdje).Hvala Vam što koristite e-račun!Vaš Hrvatski TelekomOva poruka generirana je automatski pa Vas molimo da na nju ne odgovarate.Imate li pitanja vezanih uz račun, molimo Vas da kontaktirate našu Korisničku podršku pozivom na besplatni broj 0800 9000.Uputu za rad s PDF dokumentima i registraciju HT-ovog certifikata možete pronaći ovdje.Registracija certifikata Vam omogućava sigurniji rad s digitalno potpisanim dokumentima.