Nadnevak:
To: ElektraZagreb
Novi naslovi: Undeliverable: Povrat preplate, šifra kupca 17440479
Subjekt: Povrat preplate, šifra kupca 17440479
Štovani!

Imam značajnu predplatu, nejasan mi je točan izno, jer sam prilikom
prelazka na ugovor za struju s T-com-om dobio tri računa.

Od ta tri računa zanemarujem onaj "izdat" 2. siečnja 2015.

Ali druga dva su oba "izdata" 21. siečnja.

Jedan veli predplata 999,36 kn, te istodobno potražuje 34,87 kn,
dospieća 15. siečnja, što plaćam. Taj veli preplata je 999,36 kn.

Drugi nema računa s dospiećem u siečnju, nego 16. veljače, što ostavljam
za kasnije. A taj veli preplata je 880,06 kn.

Dok ovo pišem, vjerujem da je ovaj kraćeg iznosa kojeg treba uzeti kao
posljednjeg, zato je taj veli "za obračunsko razdoblje ... [do]
19.01.2015", dok onaj dužeg iznosa veli "za obračunsko razdoblje ...
[do] 01.01.2015".

Izpravite me ako je moje razumievanje gornjeg netočno.

Dok ovo stigne, račun dospieća u siečnju bit će uplaćen.

Pa vas molim da primite na znanje da želim podići svu preplatu.

Te, molim vas, ukoliko ovaj moj zahtjev nije dostatan u tu svrhu,
uputite me kako dalje postupiti.

Unapried hvala!

http://www.CroatiaFidelis.hr