RE: Povrat preplate, šifra kupca 17440479 [T20150224007A]

Vrh stranice
Privitci:
Poruka kao e-pismo
+ (text/plain)
+ (text/html)
+ HT.jpg (image/jpeg)
Izbriši ovu poruku
Auktor: info@t.ht.hr
Nadnevak:
To: miroslav.rovis1
Subjekt: RE: Povrat preplate, šifra kupca 17440479 [T20150224007A]

Poštovani,

kako bismo izvršili detaljnije provjere po računima i aktivnim uslugama, molimo vas da nam dostavite svoj OIB ili poziv na broj s jednog od zaprimljenih računa koji je izdan od strane Hrvatskog Telekoma.

Nadalje, dobivat ćete dva računa.

Na HT računu iskazuje se trošak potrošene el. energije, naknada za obnovljive izvore, naknada za opskrbu el. energije. HT-ov račun šalje se mjesečno.

HEP ODS-u (operatoru distribucijskog sustava) plaćat ćete mrežarinu (korištenje prijenosne i distribucijske mreže) i naknadu za mjernu opskrbu. Račun se ispostavlja dvaput godišnje (svakih 6 mjeseci), a mjesečno se plaćaju tzv. »akontacijske rate«.

Srdačno vas pozdravljamo.

S poštovanjem,

Hrvatski Telekom d.d.
Odjel za e-podršku