RE: Re: Povrat preplate,šifrakupca 17440479; 827393-2015 [T2…

Vrh stranice
Privitci:
Poruka kao e-pismo
+ (text/plain)
+ (text/html)
Izbriši ovu poruku
Auktor: prigovori@t.ht.hr
Nadnevak:
To: miroslav.rovis1
Subjekt: RE: Re: Povrat preplate,šifrakupca 17440479; 827393-2015 [T2015030200UJ]

Poštovani gospodine Rovis,

zaprimili smo Vaš prigovor vezan za račun broj 4000124006 te smo slijedom navoda iz istoga izvršili provjeru baze podataka Hrvatskog Telekoma d.d. Zahvaljujemo na razumijevanju i strpljenju da detaljno provjerimo Vaše navode te Vam u nastavku dostavljamo odgovor.

Navedenom provjerom utvrđeno je kako je Zahtjev za aktivacijom usluge opskrbe električnom energijom Hrvatskog Telekoma d.d. zatražen putem Indirektnog partnera dana 11.11.2014. godine te je temeljem istoga usluga aktivna od dana 01.01.2014. godine. Napominjemo kako je rok za odustajanje od usluge 14 dana od datuma podnošenja zahtjeva putem Indirektnog partnera.

Nadalje, opskrba električnom energijom Hrvatskog Telekoma d.d. aktivna je bez obveznog trajanja pretplatničkog odnosa te će, kada zaprimimo potrebnu dokumentaciju, isključenje biti izvršeno bez naplate dodatnih naknada. Stoga, nastavno na Vaš zahtjev nadležnoj službi proslijeđen je nalog za isključenje usluge opskrbe električnom energijom Hrvatskog Telekoma d.d.. Temeljem istog na Vašu adresu biti će poslan zahtjev za prestankom Opskrbe električnom energijom od strane HT-a. Nakon što isti potpišete i povratno nam ga dostavite, zahtjev za raskid HT Opskrbe biti će proslijeđen u HEP d.d., a nakon realizacije zahtjeva predmetni priključak biti će prebačen na HEP u cijelosti.

Koristimo priliku napomenuti kako nisu utvrđene nepravilnosti prilikom obračuna računa 4000124006 za siječanj te je isti potrebno podmiriti u iznosu 167,36kn.

Vezano za isporuku e-mail poruka koristimo priliku pojasniti kako je istu moguće isporučiti isključivo ukoliko je e-mail adresa ispravno navedena. Ukoliko ubuduće budete imali poteškoća s navedenim, molimo Vas da nam se obratite putem e-maila na adresu ( mailto:tehnicka.podrska@t.ht.hr ).

Svjesni smo da je ključ uspješnog poslovanja zadovoljan korisnik te se nadamo da smo Vam dali odgovore na Vaša pitanja. U nadi u dugu i uspješnu suradnju, srdačno Vas pozdravljamo.

U slučaju potrebe za dodatnim informacijama posjetite našu stranicu https://www.hrvatskitelekom.hr/podrska/pitanja-i-odgovori ( https://www.hrvatskitelekom.hr/podrska/pitanja-i-odgovori ), dok su Vam informacije o uslugama pomoću Samouslužnih servisa dostupne na Internet stranici https://www.hrvatskitelekom.hr/podrska/pitanja-i-odgovori/samousluzni-servisi ( https://www.hrvatskitelekom.hr/podrska/pitanja-i-odgovori/samousluzni-servisi ). Također, sve Vaše HT usluge možete administrirati na jednom mjestu http://moj.hrvatskitelekom.hr ( http://moj.hrvatskitelekom.hr ).
           •          http://facebook.com/HrvatskiTelekom ( http://facebook.com/HrvatskiTelekom )
           •          http://twitter.com/hrvatskitelekom ( http://twitter.com/hrvatskitelekom )
           •          http://youtube.com/hrvatskitelekom ( http://youtube.com/hrvatskitelekom )

S poštovanjem