Re: RE: Stanje mojeg zahtjeva za prienos ukupne usluge od Is…

Vrh stranice
Privitci:
Poruka kao e-pismo
+ (text/plain)
+ MiroslavRovis_131029_zahtjev_storno.jpg (image/jpeg)
+ MiroslavRovis_140826_zahtjev_storno.jpg (image/jpeg)
Izbriši ovu poruku
Auktor: miroslav.rovis1@zg.ht.hr
Nadnevak:  
To: prigovori
Stari naslovi: RE: RE: Stanje mojeg zahtjeva za prienos ukupne usluge od Iskon-a kvama? [T2013101100GP]
Subjekt: Re: RE: Stanje mojeg zahtjeva za prienos ukupne usluge od Iskon-a kvama? [T2013101100GP]
******************
Ovo je ovdje pri vrhu dopisana, a izpravljenog izvornog znakovnog koda
("character encoding") prerađenog u utf-8 od zastarjelog kojim šalje
T-com, izvorna poruka, koja je prvi put poslata u doba neposrjedno oko
nadnevaka iz citiranih poruka, radi jednostavnosti prikaza potrebe za
pojašnjenjem nejasnoće/prigovora, te T-com-ovim izpravkom. Ima i dva
privitka, pojašnjeno izpod koja.
******************

Štovani T-com!

Pregledavajući svoju dokumentaciju, između više predmeta koje mi valja s
vama izpitati, odlučio sam predočiti vam sliedeće:

Budući da je moj prvi zahtjev za "prienos ukupne usluge od Iskon-a k
vama" poslat e-porukom od, nađite u elektroničkom tekstu, ili
papirnatom, citiram iz vaše povratne poruke:

Sent: 11.10.2013 9:28

--koje moje e-poruke obratite pozornost na sadržaj--

(te 2013 godine nismo, mojim kasnijim ne-odgovaranjem, ostvarili
suranju)

,

te budući niste nikakav drugčiji stav, nego samo opetovano taj isti od
mene dobili pri brzoglasnom (telefonskom) razgovoru sa mnom prilikom
provjere u svrhu prihvaćanja mog zahtjeva, negdje koncem kolovoza ili
početkom rujna 2014, a nakon podnošenja drugog --i zadnjeg-- mog
zahtjeva preko vaših vanjskih suradnika, 11. kolovoza 2014, u kojem
brzoglasnom razgovoru sam ukratko ponovio što imate u poruci od 11.
listopada 2013.

te budući da od mene trećeg nekog zahtjeva za uslugom niste ni na koji
način dobili, ikad poslije...

Budući dakle je tome tako, kako to da ste mi poslali dvije obaviesti o
storniranju zahtjeva
(
za, citiram iz papirnatog:

zahtjev broj 85764286/13 od 29.10.2013
[ privitak: MiroslavRovis_131029_zahtjev_storno.jpg ]

i

zahtjev broj 102970965/14 od 26.8.2014
[ privitak: MiroslavRovis_140826_zahtjev_storno.jpg ]
)...

Budući dakle je tome onako kako opisah dalje iznad, te ovome drugome
kako upravo dovrših opis, kako to da ste moje zahtjeve stornirali, novi
zahtjev *niste* dobili od mene, ponavljam niste dobili novi zahtjev od
mene, a na koncu ste ostvarili moj zahtjev za vašim uslugama, kao da
bar jedan od tih zahtjeva niste uobće stornirali.

Također je u tim zahtjevima nejasno što vi podrazumievate pod vašim
"prihvatili smo Vaše razloge za storniranje Zahtjeva broj" koje citiram
iz oba papira tih obavjesti koje ste mi poslali.

Pa, shodno tome da trećeg zahtjeva ja nisam poslao/izjavio, a vi ga
umjesto mene nista smjeli zakonito izmisliti, budući da ste me primili
za vašeg koristnika, smatram da ste dužni poništiti storniranje mojeg
zahtjeva od 26. kolovoza 2014., jer naša suradnja koristnik-pružatelj
usluga moguća je jedino na temelju mog stvarnog zahtjeva, koji je
posljednji bio tada, preko vaših vanjskih suradnika 11. kolovoza 2014.

Još jednom, molim, poništite storniranje mojeg drugog i posljednjeg
dosad, zahtjeva za vašom uslugom, čime, naravno prihvaćate sve što
iznesoh niže dolje, a ponovih usmeno, prilikom jedine usmene provjere u
svrhu prihvaćanja mog zahtjeva, oko konca kolovoza, ili početka rujna
2014, kako gore navedoh.

Hvala!

On Sun, Oct 13, 2013 at 09:57:51AM +0200, wrote:
> >
> > Poštovani,
> > pregledom zahtjeva vezanih uz vaš OIB, na žalost, nije pronađen ni
> > jedan zahtjev za prijenosom usluga iz Iskona u našu mrežu. Ako želite
> > zahtjev podnijeti ovim putem, molimo vas da nas o tome obavijestite u
> > odgovoru na ovu poruku.
> >
>
> Nije liepo od njih, ali je tako...
>
> > Također, vezano uz Izjavu o odricanju odgovornosti, želimo vas
> > informirati kako je ona tu kao napomena da zaštiti vaših osobnih
> > podataka i informacija o uslugama koje koristite pristupamo s iznimnim
> > oprezom kako ti podaci ne bi dospjeli u krive ruke. Nije nam cilj
> > sakrivati bilo kakve informacije te nam se uvijek možete obratiti i
> > javno, bilo putem Facebook i Twitter profila, bilo putem Youtube
> > kanala.
> >
>
> Molio bih vas još nešto: ako je to jedan od onih stavova koji nije i
> stav tvrtke T-HT, onda provjerite sa nadležnima, pa mi navedite
> odgovorno koji je stav tvrtke.
>
> Ako jest to doista stav tvrtke, onda molim vas navedite tko ste,
> podpišite se, navodeći podpisom vašu, ili vriedi za onog tko to
> umjesto vas može učiniti, da se on podpiše, sa titulom i nadležnošću
> koju ima u tvrtki.
>
> Vriedi isto i za moju protuizjavu, želim potvrdu uvida u nju od
> nadležne osobe, podpisano i ovjereno titulom ili na drugi službeni
> način.
>
> Naime u ovom slučaju kako može proći da ono što ćete mi odgovoriti
> nije nužno i stav tvrtke???
>
> Moju protuizjavu nađite u predhodnom mojoj poruci čitkiju nego izpod,
> ali grješka nije moja, nego vaša, što, vjerovatno, niste dobro
> usvojili najpreporučljiviji UTF-8 standard nego se držite, vjerovatno,
> nekih Microsoft polustandarda...
>
> Molim vas također da mi pošaljete poveznicu na kojoj mogu pronaći i
> unapried pročitati sav ugovor koji sklapam s vama, tako da bih barem
> nekoliko sati ranije mogao, ako tako odlučim, postaviti u vezi istoga,
> pitanja, a prije nego bi dečki došli postaviti opremu, da ne bi tada
> morali čekati na moju provjeru onoga što ću podpisati dulje nego što
> je potrebno.
>
> Unapried hvala!
>
> Miroslav Rovis
> Vankina 4
> 10020 Zagreb,
> 01 660 2633
> 091 266 0202
>
> > Do vašeg odgovora srdačno vas pozdravljamo.
> >
> > S poštovanjem,
> >
> > Hrvatski Telekom d.d.
> > Odjel za e-podršku
> > E-mail: ( mailto:Info@t.ht.hr )
> > Web: hrvatskitelekom.hr ( http://www.hrvatskitelekom.hr )
> > Facebook ( https://www.facebook.com/HrvatskiTelekom ) Twitter (
> > https://twitter.com/hrvatskitelekom ) YouTube (
> > https://www.youtube.com/HrvatskiTelekom )
> > Zaigrajte e-račun nagradnu igru i osvojite bicikl ili tablet.
> > http://bit.ly/HT-Spasistablo ( http://bit.ly/HT-Spasistablo )
>
>
>
> ----------------------------
> From: "mirovis" <>
> Sent: 11.10.2013 9:28
> To:
> Subject: RE: Stanje mojeg zahtjeva za prienos ukupne usluge od Iskon-a kvama?


> Vrlo štovani,
>
> ukoliko ostvarimo suradnju, a predpostavljam da je to nakon što
> pregledam i suglasim se sa svim stavkama ugovora koji nudite, što
> naravno iz razumljivih razloga ne bi smjelo biti sporno, evo vam, u tu
> svrhu, unapried, moj OIB:
>
> 36664062702
>
> Molio bih vas odmah da svrnete pozornost na moju kritiku i moju
> protuizjavu koju, da bi bjelodano bilo unapried, odmah upućujem koliko
> do vaše "IZJAVE O ODRICANJU ODGOVORNOSTI" pri dnu, izpod iste.
>
> > Poštovani,
> >
> > kako bismo mogli izvršiti potrebne provjere i odgovoriti na vaš upit,
> > ljubazno vas molimo da nam u odgovoru na ovu poruku dostavite svoj
> > OIB.
> >
> > Do vašeg odgovora srdačno vas pozdravljamo.
> >
> > S poštovanjem,
> >
> > Hrvatski Telekom d.d.
> > Odjel za e-podršku
> > E-mail: ( mailto:Info@t.ht.hr )
> > Web: hrvatskitelekom.hr ( http://www.hrvatskitelekom.hr )
> > Facebook ( https://www.facebook.com/HrvatskiTelekom ) Twitter (
> > https://twitter.com/hrvatskitelekom
> > +) YouTube ( https://www.youtube.com/HrvatskiTelekom )
> > Zaigrajte e-račun nagradnu igru i osvojite bicikl ili tablet.
> > http://bit.ly/HT-Spasistablo (
> > +http://bit.ly/HT-Spasistablo )
> >
> > IZJAVA O ODRICANJU ODGOVORNOSTI: Sadržaj ove poruke i eventualno
> > priloženih datoteka je povjerljiv i namijenjen je samo osobama ili
> > subjektima koji su navedeni u adresi. Ukoliko ste primili ovu poruku
> > greškom, molimo Vas, obavijestite pošiljatelja, a poruku i sve njene
> > privitke odmah, bez čitanja, trajno uklonite s računala. Bilo kakvo
> > prenošenje, kopiranje ili distribucija informacija sadržanih u poruci
> > trećim osobama je zabranjeno i može biti zakonski kažnjivo. Sadržaj,
> > stavovi i mišljenja izneseni u poruci su autorovi i ne predstavljaju
> > nužno stavove HT - Hrvatskih telekomunikacija d.d. HT ne prihvaća
> > nikakvu odgovornost za eventualnu štetu nastalu primitkom ove poruke i
> > priloga sadržanih u poruci.
>
> To nije baš neka izjava o nekom odricanju, to je prije zabrana širenja
> ičega iz našeg budućeg suobraćanja, pa ja vama protu-izjavljujem, ali
> ja samo jednom, dok će vaša izjava biti valjda uviek prikrpana... Ah
> dobro...
>
> Dakle ja vama protu-izjavljujem sliedeće.
>
> Takvu blanketnu zabranu smatram protuzakonitom.
>
> Prihvaćam iz iste "IZJAVE O ODRICANJU ODGOVORNOSTI" da, ukoliko ne bih
> dobio izričito dopuštenje, zaštićujem od svakog mogućeg javnog
> prepoznavanja vaše djelatnike, te prihvaćam, ukoliko bi se jasno
> pokazalo da su pojedinosti iz našeg suobraćanja tajne koje treba
> zadržati u vašem sustavu, da iste tajne ne širim javno, sve drugo iz
> vaše izjave je bezpotrebno zastrašivanje koristnika koje je zapravo
> bezsmisleno, a u određenim vidovima moguće i doista protuzakonito.
>
> Molim da gornje prihvatite, kao i da primite na znanje da ja zadržavam
> pravo snimati razgovore sa vašom koristničkom podržkom, budući da vi
> isto činite, te vas o mogućem snimanju smatram obavještenim od sad pa
> tiekom svog trajanja naše, nadam se uskoro ugovorene i ostvarene,
> suradnje.
>
> Hvala na vašoj obavještenosti i o mom mogućem snimanju.
>
> Vašu blanketnu zabranu, dakle, smatram protuzakonitom, jer dosta toga
> iz naše buduće suradnje podpada pod potrošački život koji nemate pravo
> kao takvog držati pod absolutnom šutnjom tim zapravo prietnjama i
> pokušajem blanketne zabrane. Ja, naprotiv, zadržavam pravo, iz naše
> suradnje mene kao potrošača vaše usluge i vaših djelatnika, u javnosti
> ukazati na moguće pojedine vaše uspjehe i dobre strane, ili loše
> strane i propuste (češći razlozi glasnosti potrošača, složit ćete
> se!), a radi boljeg vašeg rada u budućnosti, promjenom mogućih krivdi
> ili kvarnji...
>
> Najljepše molim, ako biste me danas, u petak 11. listopada, brzoglasom
> (telefonom) zvali, nazovite ili prije 10:30 sati ili poslije 14:00
> sati. Boležljiv sam čovjek, nakon nesanice prošle noći, vjerovatno ću
> nekako tek za par sati jedva zaspati. Ova se molba podrazumieva samo
> za danas.
>
> Svako dobro!
>
> Za Hrvatski Dom, koliko ga je još ostalo, i da ga više i boljeg bude!
>
> Miroslav Rovis,
> čelnik Udruge Croatia Fidelis,
> www.CroatiaFidelis.hr
> Vankina 4
> 10020 Zagreb
> 01 660 2633
> 091 266 0202
> www.youtube.com/user/miroR2
> Koliko do mojeg načina pisanja, na koje neki, posebice tuđi neki
> sinovi očnjake zjape i ujedali bi, moram reći da samo pišem shodno
> naslieđenoj i još živućoj tradiciji kako pisahu izmed ostalih,
> Mažuranić i Gundulić, ali je balkanska čizma pod kojom bijaše moj
> narod učinila te je narod zaboravio kako otci njegovi pisahu (a i
> govorahu), jer su od školskog doba djeca kroz čitavo prošlo stoljeće
> učila na mrzku vukovicu preslovljena i priepisana i ona djela
> Hrvatskih pisaca koja su ih pustili, vlastodržci sinovi tuđinski,
> učiti... Na znanje i o tome.