+ (text/html)
Author:  T-com prigovori
To:  Miroslav Rovis ('1', at HT.HR)
New-Topics:  Govorni T-com-a: slušaj (nepovezano) ili ne damo uslugu!, Govorni T-com-a: slušaj (nepovezano) ili ne damo uslugu! 2go
Subject: Re: Stanje mojeg zahtjeva za prienos ukupne usluge od Iskon-a k vama? [T2013101100GP]

Poštovani gospodine Rovis,

nastavno na Vaš dopis i upit o storniranim zahtjevima , želimo Vas izvijestiti da se zahtjev 85764286/13 od 29.10.2013. godine odnosi na storniranje zahtjeva aktivaciju MAXadsl Flat paketa, a zahtjev 102970965/14 od 26.08.2014. godine odnosi na storniranje zahtjeva za aktivaciju MAXtv usluge.

Prijenos usluga za priključak 01/6602633 na HT je izvršeno nakon što je evidentiran i unesen zahtjev od 10.09.2014. godine

U nadi da smo navedenim pojašnjenjem odgovorili na Vaš upit srdačno Vas pozdravljamo i zahvaljujemo na pažnji .
U slučaju potrebe za dodatnim informacijama posjetite našu stranicu https://www.hrvatskitelekom.hr/podrska/pitanja-i-odgovori ( https://www.hrvatskitelekom.hr/podrska/pitanja-i-odgovori ), dok su Vam informacije o uslugama pomoću Samouslužnih servisa dostupne na Internet stranici https://www.hrvatskitelekom.hr/podrska/pitanja-i-odgovori/samousluzni-servisi ( https://www.hrvatskitelekom.hr/podrska/pitanja-i-odgovori/samousluzni-servisi ). Također,sve Vaše HT usluge možete administrirati na jednom mjestu http://moj.hrvatskitelekom.hr ( http://moj.hrvatskitelekom.hr/ ).

          •          http://facebook.com/HrvatskiTelekom
          •          http://twitter.com/hrvatskitelekom
          •          http://youtube.com/hrvatskitelekom

Aktivirajte E-račun! Izgledom identičan računu na papiru, a stiže uvijek na vrijeme e-mailom i na Moj Telekom portalu. Zaslužan za očuvanje šuma i smanjenje papirologije.
Saznajte više na: https://www.hrvatskitelekom.hr/podrska/racuni/elektronicki-racun ( https://www.hrvatskitelekom.hr/podrska/racuni/elektronicki-racun ).

S poštovanjem

Voditelj u Odjelu za pozadinsku podršku
Damir Juhas

Hrvatski Telekom d.d.
Odjel za pozadinsku podršku
Adresa:             p.p. 21, 10 020 Zagreb
E-mail adresa:
Facebook:           http://www.facebook.com/HrvatskiTelekom