Author:  Miroslav Rovis
To:  Hrvatska Agencija za teleKOMunikacije, info
CC:  prigovori@t.ht.hr
Subject: Re: T-com i poigravanje s preplatom [T2016112102WES060Z9569052]
Za je ovaj današnji tekst, da mi pruže informaciju o:

*=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=*
*  RF naknada + 3min i 25kn bon => 19.21kn    *
*=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=*

***                    Ovo nije prigovor.                        ***
***                                                              ***
***       Ovo je zahtjev za objašnjenjem. Sam ću odlučiti        ***
***              hoću li se i kako žaliti.                       ***

Ipak, kako sumnjam --ne tvrdim, pa ovo nije (još) prigovor-- da se
nastavlja zlostavljanje koje se iz T-com-a prema meni provodi već
odavno, šaljem ovo na uvid Hakom-u također.

Koji Hakom ovim putom molim da mi odgovori što je s mojom pritužbom na
zlostavljanje koje trpim od T-com-a? Na tri mjesta se u daljnjem ukupnom
tekstu vrlo kratko obraćam izravno Hakom-u (koja mjesta lahko najdete
jer imaju "Hakom" u jednom od svojih redaka), ali ovaj danas pisani
tekst...

*=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=--=-=-=-==-=-=-=-=-=*
*                     Ali ovaj danas pisani                       *
*     prije citirane stare poruke je za , da          *
*               mi pruže informaciju koju tražim.                 *
*=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=--=-=-=-==-=-=-=-=-=*

Prelazim na predmet "RF naknada + 3min i 25kn bon => 19.21kn".

"RF naknada + 3min i 25kn bon => 19.21kn" == Novi bon od 25kn (plaćen
27,50kn, naplata RF naknade, pa 3 minute razgovora i već je isti
potrošen toliko te je na njemu ostalo samo 19,21kn.

Nakon utipkavanja šifre bona od 25kn (plaćen 27.50kn u lokalnom kiosku
28. travnja) nakon čega ukupan razpoloživi iznos dosiže bar oko 25,50kn
(ako se dobro sjećam), neko kraće vrieme nakon tog aktiviranja bona,
stigla je SMS poruka-obaviest da mi je s računa skinuta neka naknada za
nekakvu RF (Radio Frekvencija?), RF jest bilo u nazivu, ostale detalje
nisam zapamtio, niti poruku sačuvao.

Nisam obraćao pozornost na to, jer uviek sam prilikom aktiviranja bona
imao na razpolaganju iznos od 25kn pa sam i ovog puta tako očekivao.
Nažalost površno sam tu poruku pročitao i izbrisao.

Zatim sam uputio samo jedan poziv, vjerovatno istog tog 28. u petak, i
to oko 12:00, prijatelju u Zagrebu na pokretni brzoglas (također je
njegov broj valjda kod T-com-a, 098, valjda, ali pouzdano je lokalan).

Koji poziv nije trajao više od nekih tri (3) minute (možda čak i manje).

Nakon tog poziva odlučio sam SMS-om saznati stanje.

I ovo je SMS poruka koju sam dobio:
---
Stanje računa je 19,21 kn. Valjanost vase kartice istice 28.07.2017.
Od: 13636
---

(
Moj brzoglasni ("telefonski") broj je i te kako dostupan T-com-u. Evo
vam jednog službenog odgovora od voditelja u Odsjeku za upravljanje
pritužbama, Igora Butija.

Naime, T-com je ranije, umjesto da šalje papirnati dopis, bio poslao čak
i SMS sa obavješću o izpravljanju prenaplate, dakle moj brzoglas koji
imate jest kod vas registriran na mene. Provjerite:

Odgovor 5290147-2016 [T2016112102WE] {pravi naslov: T-com i poigravanje
s preplatom [T2016112102WES060Z9569052]}
https://www.CroatiaFidelis.hr/foss/cenz/iskon-tcom-mr/message/20161201.064624.54336df4.en.html

gdje nađite:

"...SMS poruke koja Vam je poslana 12.10.2016. godine..."

Uzgred budi rečeno da isti voditelj poslova time potvrđuje tvrdnje u ovoj mojoj poruci:

T-com i poigravanje s preplatom
https://www.CroatiaFidelis.hr/foss/cenz/iskon-tcom-mr/message/20161121.144333.73c2fc01.en.html
---

Hoćete još jedan primjer korištenja mog Simpa brzoglasa? Ovog puta u svrhu
iznude mog što ranijeg plaćanja računa:

Govorni T-com-a: slušaj (nepovezano) ili ne damo uslugu!
https://www.CroatiaFidelis.hr/foss/cenz/iskon-tcom-mr/message/20160302.175606.7b908ee9.en.html

odakle svakako poslušajte:
https://www.CroatiaFidelis.hr/foss/cenz/iskon-tcom-mr/attach/5@20160302.175606.7b908ee9.attach
privitak-zvučnu datoteku MRovis-T-com_16-02-23.ogg

(Hakom, gle opet jedna protuzakonitost, zar ne? Niste to još čuli?
Svakako trebate!)

U tom smislu, molim detaljnu provjeru naplate na isti moj broj pokretnog
brzoglasa, koji se svo ovo vrieme nije mienjao.
)

Molim vas objašnjenje: što mi je to naplaćeno, koliko je sam moj jedini
poziv nakon kupnje i aktiviranja novog bona trajao i koliko je isti
poziv naplaćen, a koliko je naplaćena RF naknada, i je li to bilo u
skladu sa ugovorima za vaš Simpa paket, koji nisam mjenjao od kad sam ga
uzeo prije godinu ili više dana ni na koji način, te je li to bilo u
skladu s ostalim propisima i zakonima u RH.

Molim vas da provjerite i utvrdite pojedinosti u vezi s mojim gornjim navodima,
da bih mogao u miru rabiti vašu Simpa uslugu. Jer to ne želim prije vašeg
utvrđivanja stanja i obavještavanje mene o tome.

*=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=--=-=-=-==-=-=-=-=-*
*   Biram da me, molim vas, obavjestite elektroničkom porukom...   *
*            Naravno, jednostavno u "email"-odgovoru               *
*                  na ovu moju e-poruku.                           *
*          (i bilo bi predivno da prestanete brisati               *
*               In-Reply-To uzglavlja ("headers"!)                 *
*=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=--=-=-=-==-=-=-=-=-*

Biram da me, molim vas, obavjestite elektroničkom porukom, pri čemu, ako
imate kakve poslovne tajne, njih u istoj nemojte iznositi, jer ja s vama
ne suobraćam u tajnosti, i ne kanim skrivati moju korespondenciju s
vama.

Ovdje se, svakako, radi o naplati, o upitu o naplati. Tajnost? Stvarno?
Ne bih rekao da bi bilo moguće to zakonito zahtjevati kao uvjet
ove korespondencije...

Unapried hvala!

Uvelike skraćujem donju citiranu poruku, radi ukupne čitkosti. Osim par
kratkih rieči za Hakom, samo je još moj podpis od novog teksta dolje
izpod.

On 170329-17:13+0200, Miroslav Rovis wrote:
> [...]

> Pa bih se nadao da će jedna agencija za elektroničke komunikacije koja
> je Hakom znati razumjeti i odabrati elektronički način kao ne samo
> sasvim pouzdan --kad netko ovjerava svoja djela PGP-podpisom kao ja--
> nego i višestruko djelotvorniji nego što se inačicama od papira uobće i
> može biti...

> Does Hakom (Croatian Regulatory Agency) Care about Providers' Abuses?
> (Skrbi li Hakom kad pružatelji usluga zlostavljaju svoje koristnike?)
> https://www.CroatiaFidelis.hr/foss/cap/cap-160916-hakom/
> ( nepostojeća poveznica u vrieme slanja ove e-poruke )

(za Hakom)
I dalje nepostojeća... puno je to posla...

> [...]

> Ali pišem vam najviše radi:
> T-com i poigravanje s preplatom [T2016112102WES060Z9569052]
> https://www.CroatiaFidelis.hr/foss/cenz/iskon-tcom-mr/message/20170123.120113.62576a64.en.html

> Treba li što dopuniti, molim navedite. A mogući izpravci pogrješaka,
> errata, bit će javno dostupni u daljnjoj razpravi pod istim predmetom, a
> točno nakon ove e-poruke:
> T-com i poigravanje s preplatom [T2016112102WES060Z9569052]
> https://www.CroatiaFidelis.hr/foss/cenz/iskon-tcom-mr/message/20170123.120113.62576a64.en.html
> Nakon te poruke prvo sliedi ova koju vam šaljem

(za Hakom)
T-com i poigravanje s preplatom [T2016112102WES060Z9569052]
https://www.croatiafidelis.hr/foss/cenz/iskon-tcom-mr/message/20170329.151315.b3089801.en.html
( Tu je na Mreži moja pritužba Hakom-u, a nit razprave se vidi po
poveznici pod "Stari naslovi:", koja vodi na
"20170123.120113.62576a64.en.html" sedam redaka iznad ovog redka, ali
prije više od mjesec dana, datu )

Svako dobro svima!
https://www.CroatiaFidelis.hr