RE: Re: Kako pregledati svoje PDFra?unekod T-com-a? [T201611…

Vrh stranice
Privitci:
Poruka kao e-pismo
+ (text/plain)
+ (text/html)
+ T-Logo.png (image/png)
Izbriši ovu poruku
Auktor: tehnicka.podrska@t.ht.hr
Nadnevak:  
To: Miroslav Rovis
Subjekt: RE: Re: Kako pregledati svoje PDFra?unekod T-com-a? [T201611210376]

Poštovani,
provjerili smo dostupne PDF-ove koji su kreirani za Vaše račune te smo iste otvorili putem Adobe PDF reader programa. Ljubazno Vas molimo da pokušate Vaše račune pogledati sa navedenim programom ili bilo kojim programom sličnih karakteristika. Nažalost nemamo uvid u razlog iz kojeg PDF-ove ne možete otvoriti putem qpdfview funkcija. Ukoliko niste u mogućnosti preuzeti iznad navedeni program ili bilo koji njemu sličan tada Vas molimo da pokušate PDF otvoriti sa nekim od drugih dostupnih programa na UNIX sustavima.
Srdačan pozdrav.


S poštovanjem,



Dejan

HRVATSKI TELEKOM d.d.


Agent za e-korisničku podršku
Odjel e-poslovanja
Odsjek za e-korisničku podršku
Adresa: Roberta Frangeša Mihanovića 9, 10110 Zagreb
E-mail: ( mailto:tehnicka.podrska@t.ht.hr )
Facebook ( http://www.facebook.com/HrvatskiTelekom ) Twitter ( https://twitter.com/hrvatskitelekom ) Instagram ( https://www.instagram.com/hrvatski.telekom/ ) Google+ ( https://plus.google.com/b/106401043936944637172/106401043936944637172/posts ) YouTube ( http://www.youtube.com/user/HrvatskiTelekom )
www.hrvatskitelekom.hr ( http://www.hrvatskitelekom.hr )

ŽIVJETI ZAJEDNO

Lakše pratite potrošnju i upravljajte uslugama...preuzmite novu Moj Telekom aplikaciju! *Android ( https://play.google.com/store/apps/details?id=com.hrvatskitelekom.m.mojT&hl=hr )* *iOS ( https://itunes.apple.com/us/app/moj-telekom-hr/id1076967450?mt=8 )*





----------------------------
From: "Miroslav Rovis" <>
Sent: 21.11.2016 18:59
To:
Subject: Re: Kako pregledati svoje PDFra?unekod T-com-a?

&Scaron;tovani T-com,

...malo niže nastavak...

On 161121-17:43+0100, wrote:
>
> Po&scaron;tovani,
> ljubazno Vas molimo da pojasnite kakve pote&scaron;koće postoje s PDF
> dokumentima i e-mailom, javlja li se određena gre&scaron;ka pri otvaranju.
> U tom slučaju Vas ljubazno molimo za printscreen gre&scaron;ke te da, ukoliko
> već niste, provjerite koristite li najnoviju verziju Adobe readera.
> Koristimo priliku istaknuti mogućnost ulaska u Magenta 1 (
> http://bit.ly/2gavl34 ), koja donosi pogodnosti na fiksnim i mobilnim
> uslugama, a uz koji je moguće kupiti PlayStation®4 Pro te Sony Xperia
> XA.
> U slučaju dodatnih upita stojimo Vam na raspolaganju.
> S po&scaron;tovanjem,
>


Je li već Gizela iz nekog razloga izcenzurirala:
> > T-cogne and PDF?
> > http://www.croatiafidelis.hr/foss/cap/cap-161121-t-cogne-pdf/
> >

pa ne možete otvoritu ovu poveznicu ovdje iznad datu (hm, ali ja otvaram
ovu poveznicu)? a koja je iz prve moje e-poruke...

Ili ako ne razumiete, možete li pitati starije kolege... Ovo naime nije
moguće ne razumjeti i biti stručan u isto vrieme...

Tamo vam je nekih 25*(4+0.x) = 100 i toliko slikica, jer je tamo
slikopis ("video"). Ali pročitajte i tekst... jer je tamo i "network
trace"... kao i SSL "keys"... Trebam nekog iz tehničke podr&scaron;ke tko to
razumie...

To mjesto s ovom gore preslikanom poveznicom, u prvoj poruci označio
sam, u ovoj trećoj e-poruci, sa:
+++++++++++++++++
+++++++++++++++++

Međutim, ako se i dalje ne slalazite, vratite se mojoj prvoj izvornoj
poruci, i odatle ponovno krenite... molim vas...

>
>
>
> HRVATSKI TELEKOM d.d.
>
> Jasmina
> Agent za e-korisničku podr&scaron;ku
> Odjel e-poslovanja
> Odsjek za e-korisničku podr&scaron;ku
> Adresa: Roberta Frange&scaron;a Mihanovića 9, 10110 Zagreb
> E-mail: ( mailto:tehnicka.podrska@t.ht.hr )
> Facebook ( http://www.facebook.com/HrvatskiTelekom ) Twitter (
> https://twitter.com/hrvatskitelekom ) Instagram (
> https://www.instagram.com/hrvatski.telekom/ ) Google+ (
> https://plus.google.com/b/106401043936944637172/106401043936944637172/posts
> ) YouTube ( http://www.youtube.com/user/HrvatskiTelekom )
> www.hrvatskitelekom.hr ( http://www.hrvatskitelekom.hr )
>
> ŽIVJETI ZAJEDNO
>
> Lak&scaron;e pratite potro&scaron;nju i upravljajte uslugama...preuzmite novu Moj
> Telekom aplikaciju! *Android (
> https://play.google.com/store/apps/details?id=com.hrvatskitelekom.m.mojT&amp;hl=hr
> )* *iOS (
> https://itunes.apple.com/us/app/moj-telekom-hr/id1076967450?mt=8 )*
>
>
> ----------------------------
> From: "Miroslav Rovis" <>
> Sent: 21.11.2016 14:36
> To:
> Subject: Kako pregledati svoje PDF račune kod T-com-a?
> Vrlo &scaron;tovani!
>
> Nemojte mi zamjeriti, ali ja sam zapravo ugodno iznenađen. U jednoj
> pojedinost...


...[nebitno]...
>


> On 161121-13:09+0000, T-HT Auto response wrote:


...[nebitno]...

> To: "" <>
> Cc:
> Bcc:
> Subject: Re: Kako pregledati svoje PDF račune kod T-com-a?
> Reply-To:
> In-Reply-To: <>
>
> On 161121-14:08+0100, Miroslav Rovis wrote:
> > Moje &scaron;tovanje!
> >
> > Niste neznalice, dogodilo se, ovaj dokumentirani slučaj, prije nekih
> > dva i kusur sahata
> > (
> > aahh... događalo se vi&scaron;e puta, i samo jedan od tih puta sam
> > poveznicom napomenuo...
> > )
> > ... [događalo se vi&scaron;e puta] da &scaron;alje meni T-com batrljke pod PDF
> > dokumente.
> >
> > [Niste neznalice], naprotiv, dosta ih je među vama programmer-ima
> > T-com-a koji znate (i puno) vi&scaron;e nego ja, pa, ne bih stvarno
> > očekivao da biste se okuražili reći mi da je kvar u mojem mrežnom
> > pregledniku ili PDF-pregledniku.
> >
> > Molim vas rje&scaron;ite ovo, i javite mi da je rje&scaron;eno:
> >

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
> > T-cogne and PDF?
> > http://www.croatiafidelis.hr/foss/cap/cap-161121-t-cogne-pdf/

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

> >
> > A po&scaron;tenim djelatnicima T-com-a se izpričavam na uporabi nadimka umjesto
> > imena va&scaron;e tvrdke na toj stranici (samo po&scaron;tenima se izpričavam za to).
> >
> > Rje&scaron;ite ovo, pa ne želite valjda dopustiti da neki čudni va&scaron;i
> > uposlenici, kakve bi doista trebalo lustrirati, ovako ukakuju službene
> > dokumente!? Prečesto se ovo događalo, i u presudnim trenutcima a da bi
> > bilo slučajna pogrje&scaron;ka, propust, "oma&scaron;ka"...
> >
> > Svako dobro!
> > --
> > Miroslav Rovis
> > Zagreb, Croatia
> > http://www.CroatiaFidelis.hr
>

--
Miroslav Rovis
Zagreb, Croatia
http://www.CroatiaFidelis.hr


<HTML><P><FONT face=Arial color=#999999 size=1>

IZJAVA O ODRICANJU ODGOVORNOSTI: Sadržaj ove poruke i eventualno priloženih datoteka je povjerljiv i namijenjen je samo osobama ili subjektima koji su navedeni u adresi. Ukoliko ste primili ovu poruku greškom, molimo Vas, obavijestite pošiljatelja, a poruku i sve njene privitke odmah, bez čitanja, trajno uklonite s računala. Bilo kakvo prenošenje, kopiranje ili distribucija informacija sadržanih u poruci trećim osobama je zabranjeno i može biti zakonski kažnjivo. Sadržaj, stavovi i mišljenja izneseni u poruci su autorovi i ne predstavljaju nužno stavove HT - Hrvatskih telekomunikacija d.d. HT ne prihvaća nikakvu odgovornost za eventualnu štetu nastalu primitkom ove poruke i priloga sadržanih u poruci.

</FONT></P><P><FONT face=Arial color=#999999 size=1>

DISCLAIMER:The contents of this email as well as any files attached to it are confidential and intended solely for individuals or entities which they are addressed to. If you have received this email message in error, please notify the sender and permanently remove the message and all attached files from the computer. Any disclosure, copying or distribution of all or a part of information contained herein to or by third parties is prohibited and may be unlawful. Please note that any views or opinions presented in this message are solely those of the author and do not necessarily represent the views and opinions of Croatian Telecom Inc. Croatian Telecom Inc. accepts no liability for any potential damage caused by this message and files attached to it.

</FONT></P></HTML>