+ 171115_T-com_prenaplata_Simpa_02.jpg (image/jpeg)
Author:  Miroslav Rovis
To:  Odsjek za upravljanje pritužbama
CC:  Hrvatska Agencija za teleKOMunikacije
Subject: Prenaplata mobitel Simpa WAS: Re: T-com i poigravanje s preplatom [T2016112102WES060Z9569052]]
šalje:
Miroslav Rovis,
Vankina 4,
10020 Zagreb

prima:
Hrvatski Telekom d.d.
Odsjek za upravljanje pritužbama,
Povjerenstvo za pritužbe
p.p. 21, 10020 Zagreb

dne 28. prosinca 2017.

Ovo je odgovor, jednak u papirnatoj inačici i u elektronskoj inačici (papirnata
inačica bit će samo izpis elektronske inačice; moguće bude potrebno dopisati i
poslati, i opet u obje te inačice, ERRATA), u sliedu nakon niže prikazanih
dokumenata, zapravo nakon jednog brzoglasnog ("telefonskog") razgovora koji je
"možda" bio snimljen, te pritužbe radi kojih je on, odlukom T-com-a, vođen.

Pritom bih posebice iztaknuo, nakon duljeg rada s paralelnom za poslati,
istog nadnevka, pritužbom na uzkratu uporabe moje
e-adrese temeljem izmišljenog SPAM-iranja s iste, kako je vjerovatno hotimično
računalom unesen krivi nadnevak "Scan Log"-a, isti krivi nadnevak od 2017-01-23
kao i za spomenutu drugu paralenu za poslati pritužbu:
(
molim otvorite privitak:
171115_T-com_prenaplata_Simpa_02.jpg
)
koji ne odgovara istinskom vrjemenu i danu događaja a koji istinski dan
događaja je:

15. studeni 2017., kao u, molim otvorite privitak s izpisom pritužbe:
171115_T-com_prenaplata_Simpa_01.jpg

Premda je T-com bio dužan na pismeni prigovor pismeno odgovoriti, nije
odgovorio pismeno.

Zapravo, nije uobće odgovorio.

Nazvao je bio Ivan (nepoznatog prezimena, nije prezime naveo) i tvrdio da ne
zna broj Simpe na kojoj je izvršena pranaplata. Izdiktirao sam mu broj u
brzoglas. Pogodite koji? Pregledajte još jednom
171115_T-com_prenaplata_Simpa_01.jpg i lahko pogodite da se radi o... O...? Ma
o jedinom brzoglasu koji je do tog nadnevka, a već par godina dotad, bio u
T-com-u, koji je bio dotad Simpa, i bio na moje ima, i nalazi se zapisan u,
nakon naslova brojim, 6-tom redku iste pritužbe. Dakle o: 912660202.

Uporno je htio Ivan (nepoznatog prezimena, nije prezime naveo), da sve rieši "na
licu razgovora"...

A zašto? Ma zašto? Ma evo zašto. Razgovor sa sudskim vještakom za
telekomunikacije Đuro Lubura, emisija je bila upravo, kakva koincidencija, 5.
svibnja 2017, "Dobro jutro, Hrvatska", HTV1:

Novinarka: "E sad još jedno pitanje koje može bit koristno za sve nas
potrošače. Eh, kad kažu da se snimaju razgovori kad zovemo našeg operatera, je
li to dokaz u nekom postupku. Može li se pozvati na to građanin?"

Đuro Lubura: "Kad idući put budete zvali, primietite. 'Ovaj razgovor može biti
snimljen.' Dakle, oni nemaju nikakvu obvezu snimanja razgovora, i tako vi ne
možete tražiti tu snimku. To je česta zabluda ono što smo rekli. Ljudi kažu: pa
da, mi smo se sve dogovorili, razgovor je snimljen. Da, snimljen je ukoliko
njima treba, snimljen je u pravilu za njihove interne potrebe, ali nikad ne će
te dobiti tu snimku da bi je mogli izkoristiti, posebno ako bi je željeli
izkoristiti protiv njih."

A ranije u razgovoru u istoj emisiji (to je ono "ono što smo rekli" iznad),
reče Đuro Lubura:

"Zbog toga uviek napominjemo potrošačima, a to treba i ovom prilikom napraviti,
da ukoliko ima neki ozbiljni problem koji treba rješiti, na primjer razkid
ugovora ili prigovor na uslugu, da to treba uviek uraditi pismeno, barem
mail-om, jer nakon odlazka na prodajno mjesto ili razgovora telefonom nemate
nikakav dokaz o onome što ste dogovorili tamo."

I što imam ja od tog razgovora od, koliko do mene, u vjetar? Znao sam ja gornje
odavna. Pa sam liepo Ivanu (nepoznatog prezimena, nije prezime naveo), da ne
želim nikave komunikacije iza kojih ne ostaje trag za mene, koji dokazuje
sadržaj komunikacije (ajme što se razljutio na to?!!), te da mi sve nejasnoće
postavi u pitanjima e-porukom... Još je isti Ivan (nepoznatog prezimena, nije
prezime naveo), na kraju, ipak pristajući da što mu u toj pritužbi nije jasno
pita e-porukom, promrmljao da nema mog e-mail-a ali nije pitao da mu i taj
podatak izdiktiram... Ma naravno da je to ovaj isti tu dolje "e-mail",
e-adresa, u redku koji izgleda ovako:

" ----- Forwarded message from Miroslav Rovis <> ----- "

samo bez navodnika sa početka i kraja redka... Ova ista e-adresa (e-mail) je to
koju sam do sad stoput verificirao, i koja je cielo vrieme kod vas ubilježena
kao moja adresa, i s koje je brdo poruka naše korespondencije na:

https://www.CroatiaFidelis.hr/foss/cenz/iskon-tcom-mr/

Koliko do moje pritužbe, nemam što dodati na poruku, koja je bila poslana 3.
svibnja 2017, na dvije e-adrese: na

To: Odsjek za upravljanje pritužbama <>
Cc: Hrvatska Agencija za teleKOMunikacije <>

baš kao što i sada šaljem. Dragi moj HAKOM, naplaćuju u T-com-u kako ih je
volja. Pa vi po službenoj dužnosti bi morali ovo kazniti... ma, da velim, i
prije nego se dogodi!... Zar vas nije sram ovo dopuštati? Ma imate li imalo
osjećaja za Domovinu Hrvatsku, imalo ljudskog i poslovnog dostojanstva? Ne radi
se tu o tih par kuna, radi se o principu!

Liepo molim, T-com, odgovorite na ovu proslieđenu poruku, koju ponovno šaljem.

Naime, ona je u kasnijem slanju, i opet na te dvije adrese, dobila ovaj dodatak
privrhu:

***                    Ovo sada jest PRIGOVOR.                   ***
***       Nikakvog objašnjenja nisam dobio, nisam dobio ni       ***
***            automatsku potvrdu od strane T-com-a,             ***
***                    kroz evo 13 dana.                         ***
i malo sam je još bio preradio. Ali taj prigovor od (evo samo nekih uzglavlja, "headers":