Author:  T-com info
To:  Miroslav Rovis
Subject: Re: ponovno šaljite papirnate izvadke s računima [T2017122500XCZ12544122]

Poštovani,

molimo Vas da u povratnom odgovoru dostavite Vaš OIB kako bismo dobili uvid u Vaše usluge i izvršili promjenu u načinu dostave mjesečnih računa.
Nadalje, želimo Vas obavijestiti kako se prijepis računa naplaćuje 5,09 kn s PDV-om te ako pristajete na navedeno, molimo Vas da isto navedete u povratnom odgovoru.

Do Vašeg odgovora, srdačno Vas pozdravljamo.

S poštovanjem,

HRVATSKI TELEKOM d.d.

Gabriela
Agent za e-korisničku podršku
Odjel e-poslovanja
Odsjek za e-korisničku podršku
Adresa: Roberta Frangeša Mihanovića 9, 10110 Zagreb
E-mail: ( mailto:info@t.ht.hr )
Facebook ( http://www.facebook.com/HrvatskiTelekom ) Twitter ( https://twitter.com/hrvatskitelekom ) Instagram ( https://www.instagram.com/hrvatski.telekom/ ) MojT Aplikacija ( http://bit.ly/MojTAPP )YouTube ( http://www.youtube.com/user/HrvatskiTelekom )
www.hrvatskitelekom.hr ( http://www.hrvatskitelekom.hr )

Čestit Božić i sretnu novu 2018. godinu želi Vam Hrvatski Telekom!

Želite li Vaš upit riješiti još brže? Pokrenite chat razgovor s nama klikom ovdje ( https://z2.liveper.sn/api/account/26004190/route/campaign/859580032/engagement/859581632 ). :)