Author:  T-com tehnicka.podrska
To:  Miroslav Rovis
Subject: MaxTV "novi TV prijamnik" "na adresu" [T2017093002K3Z11858508]

Poštovani,

nažalost ovim putem nismo u mogućnosti preuzeti privitak i na temelju istoga Vam pružiti dodatne informacije jer isti nije dostavljen u .pdf formatu. Shodno tome, ljubazno Vas molimo da nam u privitku dostavite dokument u ispravnom odnosno .pdf formatu te da nam dostavite Vaš OIB ako ste Vi vlasnik priključka odnosno ime i prezime vlasnika te poziv na broj s računa ako Vi niste vlasnik. Uz navedeno nam dostavite i kontakt broj kako bismo mogli pokrenuti dostavu novog prijemnika ako isti već nije dostavljen, a više informacija o novoj generaciji MAXtv-a možete pronaći na http://bit.ly/2xPjTAi ( http://bit.ly/2xPjTAi ).

U iščekivanju Vašeg odgovara, srdačno Vas pozdravljamo.

S poštovanjem,

HRVATSKI TELEKOM d.d.

Stella

Agent za e-korisničku podršku
Odjel e-poslovanja
Odsjek za e-korisničku podršku
Adresa: Roberta Frangeša Mihanovića 9, 10110 Zagreb
E-mail: ( mailto:tehnicka.podrska@t.ht.hr )
Facebook ( http://www.facebook.com/HrvatskiTelekom ) Twitter ( https://twitter.com/hrvatskitelekom ) Instagram ( https://www.instagram.com/hrvatski.telekom/ ) MojT Aplikacija ( http://bit.ly/MojTAPP )YouTube ( http://www.youtube.com/user/HrvatskiTelekom )
www.hrvatskitelekom.hr ( http://www.hrvatskitelekom.hr )

Živjeti zajedno!

Lakše pratite potrošnju i upravljajte uslugama...preuzmite novu Moj Telekom aplikaciju! *Android ( https://play.google.com/store/apps/details?id=com.hrvatskitelekom.m.mojT&hl=hr )* *iOS ( https://itunes.apple.com/us/app/moj-telekom-hr/id1076967450?mt=8 )*