Author:  T-com info
To:  Miroslav Rovis
Subject: Re: MaxTV "novi TV prijamnik" "na adresu" [T2017093002K3Z11858508]

Poštovani,

informacije o novom STB prijamniku možete pronaći u dokumentu u prilogu ove e-mail poruke.

Ljubazno Vas molimo da nam dostavite Vaš OIB ako ste vlasnik usluge, odnosno poziv na broj odobrenja ako niste vlasnik usluge kako bi pokrenuli zahtjev za zamjenu prijamnika.

Do Vašeg odgovora srdačno Vas pozdravljamo.

S poštovanjem,

HRVATSKI TELEKOM d.d.

Ivan
Agent za e-korisničku podršku
Odjel e-poslovanja
Odsjek za e-korisničku podršku
Adresa: Roberta Frangeša Mihanovića 9, 10110 Zagreb
E-mail: ( mailto:info@t.ht.hr )
Facebook ( http://www.facebook.com/HrvatskiTelekom ) Twitter ( https://twitter.com/hrvatskitelekom ) Instagram ( https://www.instagram.com/hrvatski.telekom/ ) MojT Aplikacija ( http://bit.ly/MojTAPP )YouTube ( http://www.youtube.com/user/HrvatskiTelekom )
www.hrvatskitelekom.hr ( http://www.hrvatskitelekom.hr )

Živjeti zajedno!

Želite li Vaš upit riješiti još brže? Pokrenite chat razgovor s nama klikom ovdje ( https://z2.liveper.sn/api/account/26004190/route/campaign/859580032/engagement/859581632 ). :)